dat is een voorgeschreven snelheid die ik niet kan volhouden. Ik bedoel de "normale" pistes maar dan in nederland zoals in enschede of wijchen. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar ik was dus naar SnowWise aan het kijken. Indy_Mouse_9 schreef:Vorig jaar heb ik (ivm die slechte techniek en daardoor altijd zere, snel vermoeide benen) les genomen op de rolband. In Deurningen bij Snowise sports.
De eerste keer twijfelde ik ook ontzettend aan m’n kunnen, het viel zo tegen! Maar uiteindelijk is het een soort voordeel, want het geeft je de kans om opnieuw op te bouwen.
Ik heb vorig jaar vijf lessen gehad, en echt wel veel profijt van gehad toen ik weer in de sneeuw stond.
Dit jaar heb ik (tot nu toe) drie lessen gehad, en ik verwacht dat het in de sneeuw nog weer beter gaat. Op de band verbeter ik toch echt wel verder.
Vanmorgen had ik les, en het ging best lekker. De mensen die klaar zaten voor de volgende les riepen naar me dat het er goed uit zagen toen ik van de baan af kwam, kwam een van hen me vertellen dat het er zo goed uit zag en dat ze tegen elkaar hadden gezegd dat ze het ook wel zo wilden kunnen.
Ik ben er helemaal blij van. Het zijn altijd Andere Mensen waar je van denkt dat ze het goed doen. Dus het was erg leuk om zelf de Andere Persoon te zijn, en dat ze dat ook nog zeiden
Earth schreef:Ik wil dat dus wel, lessen op de rollerbaan, want ik heb een hele verkeerde techniek aangeleerd. Daar kom ik met goede sneeuw redelijk mee weg, maar met slechte sneeuw voel ik me net een beginner. Dus ik kan wel wat omscholing gebruiken
karuna schreef:Wat betreft die borstelbaan hierboven is dat een bewegende band? Of een buitenbaan zoals een echte piste maar dan met borstels. Die laatste zitten er twee relatief dichtbij in nederland. Loont het daar te gaan skieen ook?

we slapen in ieder geval erg dichtbij. Dit is het uitzicht toen we net stonden. En nee die linker is niet voor mij, ik ga me bezig houden met twee oefen sleepliftjes en hooguit een keer met een stoel omhoog. Dat zit er bij. De laatste keer was natuurlijk vlak voor de schouderblad breuk en de te lange skis in de twee dagen ervoor.
Dus ik houd me echt kalm. Techniek oefenen.
Net iets meer dan 14 euro voor de hele dag 

dit zijn mijn oude salomons. En er is weer wat zelfvertrouwen terug gelukkig. En ik heb wat techniek kunnen oefenen (ik hoor de laatdte leraar nog zeggen laat je sponsoring zien.
) Ik heb het idee dat de bochten ietsje soepeler gaan dan eerder.
Niet tof maar goddank niet teveel pijn. En linkerski ging braaf meteen los. Uiteindelijk is deze persoon ook van de sleeplift verwijderd en bij een touw neergezet om daar te modderen.
ik ben echt benieuwd hoe dat gaat.
Mo_86 schreef:Veel plezier allen! Wij zijn gisteren aangekomen in Les Menuires, straks de piste op, zin in!
heerlijke week gehad, meeste pistes lagen er de hele dag prima bij en goede weersomstandigheden gehad. Op 1 dag na, waaide zo hard dat veel bergliften waren gesloten maar wij gingen toch maar op pad naar de plekken waar we konden komen. Heb toen ook echt van een steil stuk op een rode piste gehangen zonder echt vooruit te komen, zo’n harde wind stond er, werd er helemaal duizelig van. Had nog nooit zoiets meegemaakt