Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik heb best een flinke set hoor haha 

Ik houd mijn cameratas altijd bij mijn benen maar ik vrees dat deze wel te groot is om er tussen te doen. Ik kan ook evt mijn laptop in mijn koffer (handbagage) doen. Dat valt op zich wel te doen. Dan neem ik mijn kleine cameratas + een klein handtasje mee met papieren en shizle. Koffer gaat dan boven in de bagageruimte en de rest onder mijn stoel, dat past wel
Moet toch een nieuwe winterjas kopen, die ik nu heb daar is de rits van kapot
Neem mijn Uggs mee en mijn bergschoenen. Verder een skiebroek en een fleecevest en ondergoed en jeans en tshirt ofzo.
nog een maandje
) vaak ook maar een richtlijn. Je moet bv. niet met 3 volwaardige rolkoffertjes komen aanzetten, maar ik heb al gereisd met als handbagage een sporttas, klein rolkoffertje, handtas en 2 plastic tassen en daar werd niets van gezegd.
Ze heeft hem "vriendelijk" verzocht om volgende keer 1 stuk speelgoed mee te nemen. Lara_ schreef:Dat ze daar bij het inchecken geen stokje voor hebben gestoken.Op mijn laatste vlucht had er iemand tassen vol met speelgoed meegenomen voor zijn kinderen. Het speelgoed viel er elke keer uit als de man probeerde de tassen op te bergen.