Hallo mede canada gangers,
Nou ik ben er dan toch gekomen en heb ook alweer het nodige achter de rug.
De vlucht was goed en de service van martinair was echt TOP. Dat mag ook wel eens gemeld worden.
Op het vliegveld een bus genomen naar de stad . Dat duurde al 2 uur ofzo omdat het spits uur was. En dan zeggen ze dat het in Nederland druk is
.
Het eerste wat me opviel zijn de onwijs grote auto's die hier rond rijden. Nadat de 'gezellige' buschauffeur me eruit gezet had moest ik nog ff lopen. Tijdens mijn loopje kwam ik een hostel tegen die ik op mijn lijstje had staan..dus ik naar binnen waar ik al gelijk een heel vreemd gevoel kreeg. Ik heb daar 5 minuten staan wachten tot er iemand kwam maar er kwam niemand dus hup de deur weer uit en naar het andere hostel wat ik op de lijst had staan. Deze hadden gelukkig een bed vrij. Het is alleen niet zo heel schoon maar als je zo moe bent maakt het je niet zo heel veel uit.
Bed en linnegoed was schoon en fris en de douche was goed.
Vandaag(9 okt) heb ik sightseeing gedaan in Toronto. Omdat het lopen me niet zo goed afging(slechte rug) henb ik een ticket gekocht vor zo'n hop on hop off bus en dat is eigenlijk best wel handig in deze stad. Die ik al niet zo gemakkelijk te bekijken vind maar dat zal persoonlijk zijn denk ik.
Ik ben de CN tower opgegaan en heb een boottocht door de haven gemaakt, die viel wel een beetje tegen.
Na een dag veel gezien te hebben snel terug naar het hostel om de kano tocht te boeken.
Dat gaf nog wel wat voeten in de aarde vanwege het invullen van formulieren en deze weer door faxen.
Maar goed ik hoop dat het nu rond is en dat ik me kan de 11e. want hier ben ik wel voor gekomen eigenlijk.
Ook ben ik nog mijn bankpas verloren. Als iemand altijd voorzichtig is op reis ben ik het wel. Hoe dit in godsnaam kon gebeuren snap ik echt niet. Dus moest ik halsoverkop een telefoonkaart kopen en heb ik via internet telefoonnummers van de bank opgezocht en heb ik zo de pas kunnen blokkeren. gelukkig heb ik nog een pas bij me dus kan ik wel aan geld komen. Morgen maar even naar mijn ouders bellen zodat mijn moeder wat geld van de geblokkeerde rekening op de andere te storten.
*zucht* ik kwam hier om te ontstressen maar vandaag was het nog niet het geval.
Morgen nog een dagje in toronto, kon geen tripje naar de niagara boeken vanwege die toestand met de bankpas en boeking. Nu hopen dat het dinsdag nog mooi weer is want dan wil wel heen.
Nu is het weer hier prachtig.
to be continued......