Je zou met de trein kunnen
of met vliegtuig. Of met de boot. Of combi trein/boot. Heb je ook Noord noorwegen/zweden wel eens overwogen? Rustiger met verkeer
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
of met vliegtuig. Of met de boot. Of combi trein/boot.
Oh ja, en 2 jaar terug in Denemarken een jongen ontmoet die zijn dure tourfiets kwijt is geraakt tijdens zijn vliegreis naar Noorwegen.
de kaap zelf is mooi, museum ook leuk. Ik heb er twee films gezien. Een docu over de Sami en een film over de 4 jaargetijden was wel leuk om te zien. Maar ik vind het te overrated.
BeFunny schreef:De Noordkaap zelf is een toeristische trekpleister.
Er is een camperplaats een museum en een restaurant wij hebben er enorm om gelachende kaap zelf is mooi, museum ook leuk. Ik heb er twee films gezien. Een docu over de Sami en een film over de 4 jaargetijden was wel leuk om te zien. Maar ik vind het te overrated.
[ [url=m/thEkcR.jpg]Afbeelding[/url] ]
BeFunny schreef:De Noordkaap zelf is een toeristische trekpleister.
Er is een camperplaats een museum en een restaurant wij hebben er enorm om gelachende kaap zelf is mooi, museum ook leuk. Ik heb er twee films gezien. Een docu over de Sami en een film over de 4 jaargetijden was wel leuk om te zien. Maar ik vind het te overrated.
Ik vind een stukje industrie bij het Roergebied niet zo'n punt, je bent er zo aan voorbij. Overigens zou ik je Noord-Noorwegen helemaal niet willen afraden (wat je zegt, het moet net zo goed prachtig zijn), maar jij vraagt ons om je te helpen kiezen tussen noord en zuid - en dan weet ik het wel. Dieuwke_ schreef:Even out of the box, maar misschien een paardentransport die die kant op gaat? Die hebben vast plek voor een fiets en er rijden volgens mij regelmatig vrachtwagens die kant op.
Daar komt ook mijn behoefte vandaan om meer ontspannen op weg te gaan, niet de hele tijd onderweg op de fiets, maar ook regelmatiger een dagje ergens blijven en de natuur intrekken met de benenwagen.
. Als ik naar Noorwegen ga deze zomer, wordt het sowieso zuid ivm tijd, de route op de vorige pagina is ook in het zuiden en het moet een rondje voorstellen, niet dat ik 1 van de 2 wil doen. Anderen opperde het noorden (wat mag, ik vind suggesties altijd leuk, ook voor eventuele latere plannen). Maar ik lees in je advies best wat aannames over mij en de voorkeuren die ik wel en niet zou hebben. Die naast dat ze voor mij niet kloppen, ik ze ook wat storend vind, want ik heb geen behoefte om sturende adviezen te krijgen over mezelf van iemand die mij niet kent en dan aan de slag te gaan met ze te weerleggen of negeren, maar beide vind ik niet prettig in mijn eigen topic. Dus hoe goedbedoeld ook, prima dat je weer komt volgen, maar ik hoef geen advies met invullingen over mijn reisbehoeften.
Wel thanks voor het meedenken!
. Ach wie weet, durven we ooit ook nog eens zo’n wat groter avontuur aan
. Sharani schreef:Wat gaaf dat je weer gaat fietsen. Volg ook weer. Alleen voelt onze eigen fiets vakantie van afgelopen weken dan wel heel kneuterig, dat was naar de Waddeneilanden. Ach wie weet, durven we ooit ook nog eens zo’n wat groter avontuur aan
.
Ik bedoel dat je ook een veel makkelijker, ander soort vakantie had kunnen vieren. musiqolog schreef:Sharani schreef:Wat gaaf dat je weer gaat fietsen. Volg ook weer. Alleen voelt onze eigen fiets vakantie van afgelopen weken dan wel heel kneuterig, dat was naar de Waddeneilanden. Ach wie weet, durven we ooit ook nog eens zo’n wat groter avontuur aan
.
Joh, jullie zijn gaan fietsen terwijl je ook de auto of het vliegtuig kon pakken. Weet je hoe stoer je dan al bent! Het is geen wedstrijd wie het verste komt hè.
Edit: niet het vliegtuig naar de Waddeneilanden natuurlijk.Ik bedoel dat je ook een veel makkelijker, ander soort vakantie had kunnen vieren.