Je zou met de trein kunnen

Heb je ook Noord noorwegen/zweden wel eens overwogen? Rustiger met verkeer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BeFunny schreef:De Noordkaap zelf is een toeristische trekpleister.
Er is een camperplaats een museum en een restaurant wij hebben er enorm om gelachende kaap zelf is mooi, museum ook leuk. Ik heb er twee films gezien. Een docu over de Sami en een film over de 4 jaargetijden was wel leuk om te zien. Maar ik vind het te overrated.
[ [url=m/thEkcR.jpg]Afbeelding[/url] ]
BeFunny schreef:De Noordkaap zelf is een toeristische trekpleister.
Er is een camperplaats een museum en een restaurant wij hebben er enorm om gelachende kaap zelf is mooi, museum ook leuk. Ik heb er twee films gezien. Een docu over de Sami en een film over de 4 jaargetijden was wel leuk om te zien. Maar ik vind het te overrated.
Dieuwke_ schreef:Even out of the box, maar misschien een paardentransport die die kant op gaat? Die hebben vast plek voor een fiets en er rijden volgens mij regelmatig vrachtwagens die kant op.
Sharani schreef:Wat gaaf dat je weer gaat fietsen. Volg ook weer. Alleen voelt onze eigen fiets vakantie van afgelopen weken dan wel heel kneuterig, dat was naar de Waddeneilanden. Ach wie weet, durven we ooit ook nog eens zo’n wat groter avontuur aan
.
musiqolog schreef:Sharani schreef:Wat gaaf dat je weer gaat fietsen. Volg ook weer. Alleen voelt onze eigen fiets vakantie van afgelopen weken dan wel heel kneuterig, dat was naar de Waddeneilanden. Ach wie weet, durven we ooit ook nog eens zo’n wat groter avontuur aan
.
Joh, jullie zijn gaan fietsen terwijl je ook de auto of het vliegtuig kon pakken. Weet je hoe stoer je dan al bent! Het is geen wedstrijd wie het verste komt hè.
Edit: niet het vliegtuig naar de Waddeneilanden natuurlijk.Ik bedoel dat je ook een veel makkelijker, ander soort vakantie had kunnen vieren.