Nu met -34 voelt het als een vrieskist. Maar met -25 heb ik gisteren nog een wandeling gemaakt.
Normaal is onze hond veel buiten, maar voor hem is het nu ook te koud. Dus even snel plassen en weer naar binnen. Al vind hij zelf dat het best kan.
Ik was nog vergeten te schrijven dat we dinsdag ochtend opeens geen electra in de keuken hadden. De stoppen in huis waren nog goed, dus zoektocht wat er aan de hand was.
Weer mijn contact persoon bij het bouwbedrijf gebeld en die heeft de elektricien gebeld. Die had nog een paar uur werk ergens anders, dus ze stuurde eerst een handige werknemer van het bouwbedrijf.
Blijkbaar hebben we ook een stoppenkast buiten, waar ook de meter blijkt te zitten. Zitten 3 stoppen van 16ampere en er was er 1 stuk. Er waren geen reserve stoppen meer, dus hij naar huis om er daar 3 voor ons te halen. Dan hadden we meteen 2 reserve.
Zo ontzettend lief dat ze altijd klaar staan om te helpen.

Onze nieuwe quad werd gisteren avond afgeleverd. Met sneeuwschuif ervoor. En er kan een karretje achter of een weidesleep.
Dan kunnen we daar mooi de roundpen mee slepen en de track uitmesten.

Ijs aan de binnenkant van het slaapkamer raam. In de slaapkamer is het nu 10c, maar de ramen zijn (ookal is het 3 dubbel glas) heel erg koud.
Ook staat het ijs aan de binnenkant van de voordeur, terwijl het binnen 16c is.

Opkomende zon bij de mannen