Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Earth schreef:Ik ben er nog niet geweest Purny
Iemand ervaring met Straatsburg? En de omgeving Fussen in Beieren? Ik wil daar in de buurt zitten met uitzicht op het Slot Neuschwanstein.
We gaan eerst 3 dagen Straatsburg en dan rijden we nog door naar Fussen om daar nog een paar dagen te zitten. Ik hoor graag tips
jojoleinee schreef:
Esmee_RS schreef:Nou, aangezien zowel vriend als ik een nieuwe baan hebben gaat onze voorgenomen roadtrip in Italië in juni niet door. Het scheelt dat we eigenlijk nog niets hadden gepland.
We mikken nu op november. Jullie nog leuke tips voor een heerlijke all-in vakantie in die periode? Zelf dachten we aan Kaapverdië omdat dat qua weer gewoon fijn is maar andere tips zijn ook welkom. We zijn net naar Egypte geweest dus dat valt af.
Queijo schreef:Wij gaan in augustus naar Frans-Polynesië, we beginnen op Tahiti, Moorea, Taha en dan Bora Bora. Oorspronkelijk was deze reis al in 2019 geboekt inc trouwceremonie op het strand maar Covid gooide roet in het eten in 2020 én 2021.. voor 2022 geen nieuwe poging gedaan (toen Parijs en Curacao). Nu eindelijk dit jaar gaat het wel gebeuren
Esmee_RS schreef:Nou, aangezien zowel vriend als ik een nieuwe baan hebben gaat onze voorgenomen roadtrip in Italië in juni niet door. Het scheelt dat we eigenlijk nog niets hadden gepland.
We mikken nu op november. Jullie nog leuke tips voor een heerlijke all-in vakantie in die periode? Zelf dachten we aan Kaapverdië omdat dat qua weer gewoon fijn is maar andere tips zijn ook welkom. We zijn net naar Egypte geweest dus dat valt af.
Queijo schreef:Wij gaan in augustus naar Frans-Polynesië, we beginnen op Tahiti, Moorea, Taha en dan Bora Bora. Oorspronkelijk was deze reis al in 2019 geboekt inc trouwceremonie op het strand maar Covid gooide roet in het eten in 2020 én 2021.. voor 2022 geen nieuwe poging gedaan (toen Parijs en Curacao). Nu eindelijk dit jaar gaat het wel gebeuren
Queijo schreef:We vliegen van Amsterdam naar San Francisco (11u), dan hebben we daar een overnachting en vliegen we de volgende middag naar Papeete (Tahiti), dat is nog eens 8,5u. Verder heb je dan nog de vluchten tussen de eilanden, die varieren van 15 tot 50min). Terug ook via SF maar dan geen overnachting. Nu wonen wij zelf in Limburg dus naar Schiphol is ook nog eens 2u.
Zo lang vliegen vind ik echt minder, vond de vorige keer naar SF ook erg lang en Bali bijv. ook. Maar je moet er iets voor over hebben
Queijo schreef:Esmee_RS schreef:Nou, aangezien zowel vriend als ik een nieuwe baan hebben gaat onze voorgenomen roadtrip in Italië in juni niet door. Het scheelt dat we eigenlijk nog niets hadden gepland.
Een van de ABC eilanden? Alhoewel ik het juist in Curacao zo leuk vind om elke dag naar een ander restaurant te gaan. Zanzibar mss?