Efteling liefhebbers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

caro29

Re: Efteling liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 10:43

Gelukkig heb ik de kaartjes via de ah laagseizoen. Wat nog een vermogen is. Normale prijs is niet te doen voor mij

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 16:31

Heerlijke dag gehad vandaag! Weer viel alles mee. Paar buien maar goed weten te plannen met de wachtrijden. Gemiddelde wachtrij was 10 minuten en alles was gewoon open. Helemaal top zo!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 19:04

Snippergroen schreef:
Heerlijke dag gehad vandaag! Weer viel alles mee. Paar buien maar goed weten te plannen met de wachtrijden. Gemiddelde wachtrij was 10 minuten en alles was gewoon open. Helemaal top zo!

Hopelijk volgende week ook.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 19:22

Ik was er 8 september. Was supergoed te doen. Nergens langer dan 5 minuten gewacht.
Echt top!

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 19:18

Hoi mag ik meepraten? Ik ben vrijdag geweest met iemand die er nog nooit is geweest en ik vond het geweldig om aan de zijlijn mee te maken hoe iemand voor t eerst in een attractie gaat! En ik ben fan van de smidje pins en wil ze gaan sparen. Ik heb van de nieuwste lichting alles en 1 van de vorige. Maar hoe begin je met het uitbreiden van de rest van je verzameling?

dalena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 19:21

thirteenn schreef:
Hoi mag ik meepraten? Ik ben vrijdag geweest met iemand die er nog nooit is geweest en ik vond het geweldig om aan de zijlijn mee te maken hoe iemand voor t eerst in een attractie gaat! En ik ben fan van de smidje pins en wil ze gaan sparen. Ik heb van de nieuwste lichting alles en 1 van de vorige. Maar hoe begin je met het uitbreiden van de rest van je verzameling?

Sparen van pins? Of alleen die van t smidje? Sowieso is er in november een Efteling en Anton Pieck beurs! Allemaal mensen die Efteling dingetjes verkopen of ruilen :) Zo kom je ook aan dingen die niet meer verkocht worden waaronder de smidje pins!

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 19:23

dalena schreef:
thirteenn schreef:

Sparen van pins? Of alleen die van t smidje? Sowieso is er in november een Efteling en Anton Pieck beurs! Allemaal mensen die Efteling dingetjes verkopen of ruilen :) Zo kom je ook aan dingen die niet meer verkocht worden waaronder de smidje pins!

Oooh!! Die gaat in de agenda! Alleen het smidje inderdaad! Moet ergens een grens stellen

dalena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 19:24

Gratis entree :)
Afbeelding

dalena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 19:25

Oooh!! Die gaat in de agenda! Alleen het smidje inderdaad! Moet ergens een grens stellen[/quote]

Ik heb geen grens :+

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 20:53

Ik ben vandaag weer geweest! Zo heerlijk!! T was stiekem nog best druk voor een maandag buiten de vakantie..

Maar alles kunnen doen wat we wilden een weer 20000 stappen verder.
Ik ben echt altijd kapot na zo'n dag.. maar wat is het toch geweldig!!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 07:13

Wij zijn gisteren geweest en wat een heerlijke dag. Nergens lang hoeven wachten en drukte viel enorm mee

dalena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 11:49

caro29 schreef:
Wij zijn gisteren geweest en wat een heerlijke dag. Nergens lang hoeven wachten en drukte viel enorm mee

Wat leuk! :)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 12:19

Ik wil ook weer.
De laatste keer dat ik er was kon ik vrij weinig, zat in een gehuurde scootmobiel en heb toen mijn abbo om laten zetten naar mindervalide.

Ondertussen geopereerd aan m'n heup, waardoor ik volledig op krukken loop.
Dus zal nog wel even duren voordat ik weer kan gaan.

Maar krijg er wel zin in telkens als ik dit topic zie _O-

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 13:41

caro29 schreef:

Dit doet mij goed! Geeft toch weer hoop een dagje heen te gaan in oktober. Ze hadden wel drukte voorspeld voor die week geloof ik?

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 13:45

Ik heb hetzelfde Fem. Ik ben vorige week maandag geopereerd aan mijn linker dijbeen, waardoor ik zeker de komende 12 weken nog niet mag starten met revalideren (en met een beetje pech komen er nog 6-12 weken bij) en dus ook met krukken loop. Een dagje Efteling wordt het dan niet voor mij, zeker omdat ik van ver moet komen en het dan toch wel prijzig vind om enkel even wat sfeer te proeven, maar man wat heb ik zin om naar de Efteling te gaan

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 18:59

Hoi allemaal!

14 november wil ik als verrassing voor de verjaardag van mijn vriend naar de winter Efteling. De vorige keer dat we zijn overnachten hebben we voor het Efteling hotel gekozen, maar nu is mijn oog ook gevallen op het Landhuys. Wat vinden jullie meer een aanrader? Wat is romantischer wat heeft meer sfeer? En waar parkeer je de auto als je kiest voor het Landhuys? :)

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 19:49

Absoluut het landhuys, ik vind het hotel echt het minst leuk- pf je moet een themakamer hebben ,maar ook restaurant en bar staan in mijn beleving ver van efteling sfeer . In bosrijk is dat veel meer qua aankleding en inrichting. Je parkeert dan bij de parkeerplaats van bosrijk en loopt achterlangs naar hoofdingang

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 21:01

Ben heel blij dat we vorige week zijn geweest gezien het weer deze week. Mijn zoontje kijkt steeds alle foto’s en video’s terug. Hij wil naar Spookslot want die was dicht. Misschien dat ik er een jaarlijks of 2 jaarlijks uitje van maak

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 21:06

Spookslot is voorgoed gesloten caro29. :o

Maar wat leuk dat jullie zon fijne tijd hebben gehad <3

dalena

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 21:37

Over spookslot gesproken... spam:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik was bij spooknacht en de allerlaatste show voor bezoekers. Na ons nog 1 show voor de medewerkers

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 21:41

Oh wat jammer. Mijn kleuter is helemaal van de enge dingen en Halloween. Heeft hij niet van mij.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 21:45

caro29 schreef:
Oh wat jammer. Mijn kleuter is helemaal van de enge dingen en Halloween. Heeft hij niet van mij.

Nog een paar jaar en dan vindt hij Fright Nights van Walibi misschien leuk?
Dan kun je met hem mee de Haunted Houses in }>

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 22:06

dalena schreef:
Over spookslot gesproken... spam:
[ [url=m/Pe4kia.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BIBnF8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/skhH7w.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2l39AL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mJIPv7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NInIOJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xudtLT.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik was bij spooknacht en de allerlaatste show voor bezoekers. Na ons nog 1 show voor de medewerkers

Hele toffe foto's!

dalena

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 23:23

caro29 schreef:

Toverland Halloween Nights? :D

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 12:47

Ik las dat ze bij Oud Valkeveen ook griezeldag hebben, dat is zeker voor kleuters leuk.