Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
thirteenn schreef:Hoi mag ik meepraten? Ik ben vrijdag geweest met iemand die er nog nooit is geweest en ik vond het geweldig om aan de zijlijn mee te maken hoe iemand voor t eerst in een attractie gaat! En ik ben fan van de smidje pins en wil ze gaan sparen. Ik heb van de nieuwste lichting alles en 1 van de vorige. Maar hoe begin je met het uitbreiden van de rest van je verzameling?
dalena schreef:thirteenn schreef:Hoi mag ik meepraten? Ik ben vrijdag geweest met iemand die er nog nooit is geweest en ik vond het geweldig om aan de zijlijn mee te maken hoe iemand voor t eerst in een attractie gaat! En ik ben fan van de smidje pins en wil ze gaan sparen. Ik heb van de nieuwste lichting alles en 1 van de vorige. Maar hoe begin je met het uitbreiden van de rest van je verzameling?
Sparen van pins? Of alleen die van t smidje? Sowieso is er in november een Efteling en Anton Pieck beurs! Allemaal mensen die Efteling dingetjes verkopen of ruilenZo kom je ook aan dingen die niet meer verkocht worden waaronder de smidje pins!
dalena schreef:Over spookslot gesproken... spam:
[ [url=m/Pe4kia.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BIBnF8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/skhH7w.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2l39AL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mJIPv7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NInIOJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xudtLT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik was bij spooknacht en de allerlaatste show voor bezoekers. Na ons nog 1 show voor de medewerkers