Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zo genoten daar, zo mooi. 

belachelijk snel gegaan. Nu in een hotel in Lake District, bijkomen van ons kampeer avontuur.
Mijn man was mee, dus we hadden een twee uurs beginnersrit geboekt. Hele mooie omgeving, echt in het midden van niks en dan nog wat verder. Met een groepje van 5 plus begeleider een staprit gemaakt van een uur over een breed grind/zandpad door de heuvels. Op een heuveltop 5 minuten rondgekeken en foto's gemaakt en gewacht of we de adelaars met jongen zouden zien (die inderdaad aan kwamen vliegen). Daarna de weg weer terug gestapt. Manlief en ik vonden het geweldig, het uitzicht was erg mooi en voor een beginnersrit zeker veilig en fijne paarden. Ik vond de eigenaars vriendelijk, professioneel in het matchen van paard en ruiter, de dieren zagen er goed uit en tuig pastte goed. De paarden werden door hen zelf gepoetst en gezadeld. Buiten de ritten om lopen ze buiten in een kudde van 20 in een enorme weide van Schots hoogland, dus struiken, bomen, beekjes en gras enz. Paarden waren allemaal highland ponies, irish cob of kruisingen daartussen. Wat ik minder prettig vond was de weg er naartoe, daar had ik liever een land rover voor gehad dan onze Kia rio
verder waren sommige paarden wel heel erg mollig en vond ik 50pond pp aan de dure kant vergeleken met een buitenrit in Nederland. Maar, wij waren zeker tevreden en vonden het een leuke ervaring!

Dus ik vrees dat ik daarin concessies moet doen.

Nog 1 maand en 2 weken voordat ik ga.

ik ben uiteindelijk 2 keer geweest, een keer 's morgens en een keer 's middags. 
Wendy_Komen schreef:Wat een gave foto's allemaal!!! Kan niet wachten!!
Gelukkig vertrekken we dinsdag, dus nog 2 nachtjes slapen...

_mexx_lady_ schreef:Die foto![]()
Wij nog 2 en een halve maand. Man wat kruipt de tijd!