Ja linkerknie zit helemaal ingepakt in tape en brace van half bovenbeen tot half onderbeen. Onder en bovenbeen zijn gefixeerd in links en rechts en knie kan tussen 90 graden en 5 graden buigen. Verder niet. Is ook lastig daarom met stoeltjeslift omdat daar knie verder voor gebogen moet worden.
Rechterknie ook volledig getaped. In overleg met orthopeed mag het mits niet langer dan een uur achter elkaar en heel grondig inpakken. Met lopen heb ik krukken nodig of skistokken en grote afstanden is rolstoel, heb heel lang helemaal niet kunnen lopen dus ben des te blijer met dit nu.
Dit is na twee keer indoor twee uur semi priveles lang geleden. Zell am see 4 keer een uurtje winterberg was kleine 2 uur en dan afgelopen vakantie. Laatste dag heb ik bijna 3,5 kunnen skieen in blokken van 1 tot 1,5 uur. Snelheid is groottste probleem met skies omdat linkerbeen gaat zwabberen vrij snel. Moet daar nog even doorheen. Vandaar dat snowboarden me beter ligt. Been is stabieler dan. Maar ik ben me des te bewuster dat vallen met meer vaart een no go is.