Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
). Ja het is duurder, maar zeker als je van plan bent om lang in het park te blijven, is het toch ook wel prettig.
nou ja, de Disneyparken
die trekken mij niet zo. Zou dan alleen gaan voor het HP gedeelte en dat zit verspreid over 2 parken en dat vind ik geldklopperij
dit was het gevolg, mijn evenwichtsorgaan was compleet van de kaart en ik heb 2 uur liggen bijkomen bij de ehbo post.
Michelleex schreef:Ja het HP gedeelte is wel erg gaaf.
Wij hadden een 14 dagen pas voor alle parken: Disney, Universal, Seaworld, Buschgardens.
En nog wat extra's krijg je erbij.
Het is onwijs gaaf allemaal, maar oohh zoo duuur hahah.
Verblijf je ook in een van de Disney Hotels?
L_iek schreef:Wij zijn gisteren naar Toverland geweest. Had geen verwachtingen maar ik vond het echt super leuk.

Een vergrote versie van disneyland parijs. Of zoals Bush Garden. 150 euro plus pp per dag is ons te gek.
de goedkoopste optie in de zomer 92,50 met zijn tweeen en dan ben je binnen. Plus flinke brandstofkosten want 220 km ruim heen en weer.
daarom ga ik alleen
Dan kan ik alles lekker op mijn eigen tempo doen en alle tijd nemen om ervan te genieten 
en dan heb ik een 4 persoons kamer voor mij alleen. Als je die kosten door 4 kan delen is het nog goedkoper
Keet schreef:JoTdaarom ga ik alleen
Dan kan ik alles lekker op mijn eigen tempo doen en alle tijd nemen om ervan te genieten
De kosten vallen mij alles mee eigenlijken dan heb ik een 4 persoons kamer voor mij alleen. Als je die kosten door 4 kan delen is het nog goedkoper
.) 

Met de midzomeravonden lekker vaak geweest na het avondeten. En straks met halloween gaan we zeker ook een paar keer als dat uitkomt!
poes schreef:Michelleex schreef:Ja het HP gedeelte is wel erg gaaf.
Wij hadden een 14 dagen pas voor alle parken: Disney, Universal, Seaworld, Buschgardens.
En nog wat extra's krijg je erbij.
Het is onwijs gaaf allemaal, maar oohh zoo duuur hahah.
Verblijf je ook in een van de Disney Hotels?
Waar had je deze pas gekocht?