Escape room Las Vegas in de Blesse (onderin Friesland): Erg leuke room, was mijn eerste room destijds. Leuke puzzels, ze kijken goed mee, goede hints.
Escape room de Slager in Oldemarkt (bovenin Overijssel): Ook een erg gave room, begin wat moeilijk, veel puzzels waarbij je ook in groep tegelijk verschillende dingen kan doen.
Escape room Crazy Farmer in Wageningen: Op zich een hele leuke room, leuke puzzels, heel ver gekomen. Helaas was het wel zo dat er bij ons ergens een zaklamp had moeten zijn die er niet was, hierdoor hebben we heel lang in het donker gelopen, terwijl we dan niet een code konden invoeren. We wisten bijna zeker dat hij daar moest, maar omdat het daar zo donker was kwamen we er maar niet uit. Hier zijn we enorm veel tijd aan verloren voordat de lamp aan ging in het vertrek en dit dus als soort hint kwam en we de betreffende goede code konden invoeren. Wat ik jammer vond was dat er daarna geen excuus voor werd aangeboden of extra tijd kregen oid. Dit was vast eenmalige pech voor ons, verder was de room echt leuk om te doen.
Escape room Dikke David in Heerenveen: Het verhaal leek ons heel leuk als vriendinnengroep en dat is het ook, maar er is geen beleving. Kluis stond al open, deur ging spontaan open, zonder juiste code. Escape room host was helemaal niet met ons bezig, want wist steeds niet waar we zaten en wat we deden, uiteindelijk kwam hij ook nog binnen gelopen toen we om een hint vroegen. Veel tijd verloren in tweede kamer door fouten helaas.
Escape room Epic Journey in Zwolle: Erg mooi gemaakt, goede puzzels. Kan meerdere dingen afzonderlijk van elkaar in een groep doen.
Morgen gaan we naar de twee rooms in Wolvega. Ik ben benieuwd.
Helaas, moet ik vaak mensen overhalen mee te gaan, want ik ben veel verslaafder als de meeste andere vrienden/bekenden