Werkt bij mij juist niet, ik krijg dan namelijk heel snel zweetvoeten en door de zakjes blijven die voeten nat. Wat bij mij goed werkt, is wollen sokken en dan goede leren schoenen. Al heb ik al wel prachtige paarse winterteen-vlekken op dit moment
Jammer dat de hond al weg was. Het is wel leuk om rond te kijken naar hondjes
Bij mij werkt dat ook niet, ook ik krijg zweetvoeten en als dat dan koud wordt is het niet meer warm te krijgen.. Ik gebruik dunne termosokjes (van de hema) en daarover heen dikkere sokken.. Of (ja lekker ouderwetst) wolle gebreide sokken. Dat helpt een beetje, helaas hebben sommige mensen gewoon heel snel koude voeten (en handen). Ben er ook zo eentje..
Jammer van het hondje.. Maar er komt vast wel iets anders leuks op je pad.
fleurtjeuh
En sinds vandaag hebben we er weer een nieuwe bij! Al de 3e in 1 week Een palomino deze keer, een mooie merrie Wel toevallig, want onze andere palomino gaat eind van de week weg Helaas, want het is echt de grootste schat, hem ga ik zeker wel missen, hij is super stabiel en mega braaf geworden, heerlijk dier, als is hij momenteel niet moeders mooiste Hij is 5 jaar oud, maar ziet er eerder uit alsof het al tegen de 20 loopt, al dat winterhaar
Het is hier al druk Er staan een stuk of 10 bij huis, en ook zoiets op de weide. En ze zijn bijna allemaal verkocht, dus staan vol in training, of gaan zeer binnenkort beginnen.
Foto zal ik vanmiddag proberen te maken
Induna
Geplaatst: 27-11-13 14:01
Haha je hoeft niet stil te zitten Ben jij nog de enigste stagiar, of is er extra hulp in aantocht?
Enne een foto van lily in actie is
fleurtjeuh
We hebben op woensdag in de middag (meestal) hulp, en donderdag en vrijdag zijn er stagiaires. Die van woensdag heeft hier vorig jaar stage gelopen, en werkt hier dus nog op woensdag middag en heeft hier ook haar eerste eigen paard gekocht, die ze sinds kort thuis heeft staan
Foto van Lily heb ik helaas nog niet voor je, was zelf druk bezig op het moment dat er met haar gewerkt werd vorige keer. Maar binnenkort zal het wel een keer lukken
fleurtjeuh
En daar istie dan! Achtersingel hangt inderdaad nog los, deze kende hij nog niet en hebben we later vast gedaan.
De gewone singel die eraan hangt is een 30 inch, terwijl we normaal een 28 inch gebruiken, en hij staat aan de foto kant op zijn grootst, en dan nog was ie eiogenlijk wat aan de korte kant Zo groot is hij Ook het borsttuig paste nog maar net