Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Michelleex schreef:Dat is zeker waar, efteling heeft een zeer uitgebreid aanbod.
Maar toch blijven alle prijzen van alle parken in verhouding tot thuis/supermarkt belachelijk.
Zeker Bobbejaanland, tfoee hee, die zijn duur!!
. Achter elke atractie zit verhaal. En ja, 37 euro is veel maar het is het zeker waard. De prijzen kwa eten vindt ik ook meevallen en er is een groot aanbod kwa eten. 

dalena schreef:wat vinden jullie van de naam:
Baron 1898?
Ik had Hoogmoed wel wat leuker gevonden, maar begin langzaam te
wennen aan Baron 1898.
De making-off filmpjes zijn erg leuk!
Valkjelover schreef:dalena schreef:wat vinden jullie van de naam:
Baron 1898?
Ik had Hoogmoed wel wat leuker gevonden, maar begin langzaam te
wennen aan Baron 1898.
De making-off filmpjes zijn erg leuk!
Ik vind baron 1898 wel gaan, maar hogmoed was leuker geweest! Ik zie dat deel 2 van de making of net online is gekomen, die ga ik snel kijken. En oja, ik ga 19 november weer naar de efteling! Die 4e keer dit jaar
Ben 3 weekjes geleden ook weer naar de efteling geweest! Het was heerlijk rustig en alle atracties werden geopend (m.u.v. de piranja maar dat is logisch natuurlijk want die is altijd gesloten in de winterefteling). Heb toen ook nog een kijkje genomen bij de Baron en die zag er erg goed uit! Ik ga 2 en 21 april weer. Hopen dat het dan lekker weer is en niet druk! 
.
. 
. Nog iets teveel zwangerschaps kilo's
.
. Van de week even langs gewandeld, toch wel een imposant ding. Maar goed, de track moet ook wel breed zijn vanwege de treinen die er op komen. Zijn flinke stukken staal
. Maar het stationsgebouw enzo zien er ook echt al heel mooi uit.