Vraag voor de Texelaars. Mijn zus gaat eind van de week naar Texel voor een aantal dagen en wil in die tijd graag een keer ergens pannenkoeken eten met het gezin. Ik heb zelf alleen pannenkoeken gegeten in de Cocksdorp en vond ze daar best prijzig. Is er een restaurant wat aan te raden is wat lekker betaalbaar geprijsd is maar toch een fatsoenlijke kwaliteit levert aan pannenkoeken?
En weet iemand toevallig hoe die zaak heet waar je voor 5,50 een pizza kan kopen en voor 3 euro een kinderpizza? Ze zitten vanaf Quintys gezien helemaal aan de andere kant en volgens mij was het ook mogelijk om je pizza mee te nemen. Ze hebben geen open terras, maar een soort serre waarvan het dak volgens mij wel gedeeltelijk open kan. Heb het daar zelf prima ervaren en wil mijn zus er graag heen sturen, maar weet niet meer hoe de zaak heet.
Top!! Die bedoelde ik inderdaad Italia, ze hebben zelfs een handige website zeg.
Tips voor vriendelijk geprijsde pannenkoeken blijven welkom want vind persoonlijk de hier genoemde nog redelijk aan de prijs, maar dat kan aan mij liggen
Catharinahoeve staat ook goed bekend, maar wij hebben daar qua pannekoeken ook wel eens een beste miskleun gehad en het valt op zich niet in de "low budget" groep, maar voor de kinderen is er een super leuke speeltuin bij en een speelzolder.
Dat restaurant die aan het begin van de straat in de koog zit, schuin tegenover Quinti's begint met Vogel... weet zo de naam niet meer maar die hadden ook altijd pannenkoeken volgens mij.
tinkert_tje
Geplaatst: 04-08-14 18:10
catharinahoeve http://www.catharinahoeve-texel.nl zit in het bos tussen den burg en de koog op de rozendijk mijn dochter is daar kok je hebt er heerlijke pannekoeken enz niet het allergoedkoopste maar gewoon betaalbaar en goed ik eet er heel vaak en heb nog nooit een slechte ervaring gehad en die goedkope pizzaria in de koog heet idd italia http://www.italiatexel.nl
Jippieeeee de camping had al eerder plek, dus we gaan zondag alweer terug naar Texel. De plek is inmiddels geboekt dus durf nu ook de naam van de camping te noemen, dat is Ora et Labora.
Hierdoor zit ik trouwens ongepland met mijn verjaardag op Texel. Toevallig had ik vorige keer toen we bij Defilé gegeten hebben ontdekt dat je daar met je verjaardag gratis eet, alleen toen was niet de verwachting dat ik er met mijn verjaardag weer zou zijn. Nu dat wel zo is zit het zeker in de planning om daar nog een keertje te gaan genieten
Zijn er toevallig nog meer dingen die op je verjaardag gratis zijn op Texel?
Jammergenoeg zijn de vooruitzichten qua weer nog niet zo goed, maar misschien valt het allemaal best wel mee
Ga waarschijnlijk maandag met mijn zus en haar jongste zoontje samen naar Ecomare. Ik was er al geweest, maar lijkt me leuk om met hun nog een keer te gaan en dat kan mooi nu we toevallig gedeeltelijk tegelijk op Texel zullen zijn. Zus gaat vrijdag al, maar gaat ook woensdag al weer weg.
xMell
Geplaatst: 05-08-14 18:59
Heel veel plezier op Texel. Is echt heel levendig daar de laatste tijd, met al die toeristen, haha. Krijg weer helemaal zin om daar uit te gaan.
Alwiene. Daar woon ik ook vlakbij rij er iedere dag langs.Ik woon aan het verlengde van die weg en dan helemaal richting de Waddenzee. Maar goed alles op Texel is dicht bij.
Siers83
Geplaatst: 05-08-14 19:15
Ohh leuk Alwiene dat het toch gelukt is. En ik heb het FF gegoogled maar weetnu waar het is. Bertus de smet is leuk, net een wijnvat op pootjes haha. Kom je dan weer gedag zeggen?
Marjolein bedoel je die shet? Heet die Bertus.? Mijn dochter noemt hem al jaren freddy. En Hugo en Darco zijn altijd bang van hem als ze er lans moeten.
Het paard van mijn dochter sloeg op hol als Bertus galoperend op de dijk achter hun aan kwam. Wat een giller. Paard van 1.70 aan de hol voor zo'n kroket. Ze viel er dan ook bijna af van de slappe lach, maar mooi om te weten dat dat paard dus niet de enige scheiterd was