Zwarte Cross 2013

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 08:44

Sorry dat ik zomaar kom inbreken in dit topic (ben altijd een stille meelezer geweest :D ) maar ik heb uiteindelijk vrijdag vrij gekregen en kan dus de zc camping op *\o/* . Nu heb ik alleen nog geen kaartje. Op marktplaats zie ik regelmatig hard copy (oftewel geen e-tickets) staan maar zijn die wel 'echt' ? Ik dacht namelijk dat er alleen e-tickets waren?

eenitraM

Re: Zwarte Cross 2013

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-13 08:53

Ik heb al die keren daarvoor gewoon harde kaartjes gekocht op inet! Scheelde meer dan de helft en kwam gewoon binnen :j

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 09:21

Ik heb mn camping kaart gewoon bij de primera gekocht hoor :D

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 10:30

Er zijn idd 2 soorten kaarten. Als je nog een kaartje zoekt facebook ed vol spammen :p

CarolR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 10:32

begint nu wel dichtbij te komen hoor. Zowiezo ga ik 1 ding niet vergeten; spul tegen de muggen. Anders ga ik eraan in die tent denk ik haha!! Wel gaaf dat onderwater cafe.. zal wel mega druk zijn daar.. Weet iemand wat die munten uberhaubt kosten? en voor bijv wijn 1 1/2 munt en passoa 2 zeker? heb echt geen idee wat het ongeveer kost allemaal. weet wél dat het erg duur is haha.

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 10:32

Tuttebel schreef:
Oehh heftig weekendje voor jou.
Ik ben daar steward.
Wat ga jij doen?

Ja best wel. Ik doe de merchandise. Donderdag en maandag gewoon shopmedewerker en zaterdag en zondag shophoofd op de grote stand op festivalterrein 3. En omdat ik donderdag op vrijdag jarig ben willen ze waarschijnlijk nog wat voor mijn verjaardag s nachts gaan doen.
Dus als jullie donderdag op vrijdag nacht een blondje zien in een geel waarvoor gezongen wordt ben ik dat :p.

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 10:41

Als ik je zie dan feliciteer ik je ook :D
heb er echt superveel zin in :D

iemand al duidelijk welke acts ze echt willen zien?

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 10:46

Ik heb err ook zin in :) tas staat al klaar en morgen beginnen met werken :) zie alleen op tegen die hitte als we moeten gaan slapen.

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 10:51

minikatje schreef:
Als ik je zie dan feliciteer ik je ook :D
heb er echt superveel zin in :D

iemand al duidelijk welke acts ze echt willen zien?

Bloodhound gang :P mister & Mississippi , golden earing, Royal republic. Dat zeg ik nu allemaal maar wss als ik er ben, loop ik overal en nergens

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 10:57

@Minikatje: Had graag naar Will & The People gegaan, maar moet donderdag echt tot 17.00 werken (Rotterdamse haven, dus ook niet echt in de buurt :+ ) en vriendlief heeft nog 'even' een beunklusje aangenomen wat eerst af moet, dus we gaan pas vrijdag ochtend naar Lichtenvoorde...
Gelukkig blijft er genoeg leuks over *D Sowieso Normaal, Golden Earring, Guus Meeuwis, Bloodhound Gang en Jovink (met Rainbowband lijkt me echt leuk), maar meestal zien we het wel als we er eenmaal zijn.

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 11:08

Alle acts die ik graag wou zien vallen onder mijn werktijd :') maar ach vermaken doe ik me toch wel :p

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 11:31

annelieke92 schreef:
Tuttebel schreef:
Ik ben daar steward.
Wat ga jij doen?

Ja best wel. Ik doe de merchandise. Donderdag en maandag gewoon shopmedewerker en zaterdag en zondag shophoofd op de grote stand op festivalterrein 3. En omdat ik donderdag op vrijdag jarig ben willen ze waarschijnlijk nog wat voor mijn verjaardag s nachts gaan doen.
Dus als jullie donderdag op vrijdag nacht een blondje zien in een geel waarvoor gezongen wordt ben ik dat :p.

Wat leuk! Ik had me opgegeven om te werken zonder voorkeur omdat het mijn eerste keer werken op een festival is dus ik merk wel of steward zijn voor herhaling vatbaar is ;)

Jammer dat ik er die nacht niet ben anders had ik mee gezongen

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 12:21

Ze zoeken ook nog stewards voor vrijdag!
Mocht je interesse hebben kun je Linda Commandeur een pb'tje sturen: https://www.facebook.com/linda.commandeur

Edit: En blijkbaar nog een aantal medewerkers voor kleine momenten (dus niet fulltime)..

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 12:33

EliseBrouwer schreef:
Mocht je interesse hebben kun je Linda Commandeur een pb'tje sturen: https://www.facebook.com/linda.commandeur

Edit: En blijkbaar nog een aantal medewerkers voor kleine momenten (dus niet fulltime)..

Wat moet je doen als steward?

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 13:09

Mijn kaart is verkocht aan Rytir! *\o/*

Ik wens haar en jullie allemaal heel veel plezier! Ik ga alleen nu dit topic ontstippen want ik wil niet weten hoe leuk jullie het allemaal hebben. ;)

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 14:28

ginouque schreef:
EliseBrouwer schreef:

Wat moet je doen als steward?

Als steward controleer je volgens mij kaartjes, bandjes en zorg je ervoor dat mensen geen blikjes mee het terrein op nemen..
Ik durf het niet zeker te zeggen, maar ik heb het vermoedden dat dit een groot deel van de werkzaamheden is..
Zijn er misschien ook stewards in dit topic?

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 14:39

Steward zorgen voor sfeerbeheer. Mensen oa aanspreken op gedrag, verder weet ik niet wat hun taken zijn . Kaartjes worden bij hoofdingang en overal bij doorgangen van backstage naar terrein staat beveiliging die op bandjes controleren.

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 19:14

Ik wordt steward op de zwarte cross en dit is de omschrijving die mij gestuurd werd: Als steward ben je voornamelijk de sfeer aan het beheren, je houdt een oogje in het zeil, verder zouden kaarten scannen en controleren op polsbandjes jou taken kunnen zijn.

PortRoyal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 19:29

Ik ben erg benieuwd naar Eric Burdon and The Animals. Echte jaren 60 band met zeer goede muziek! Wie kent ''House of the rising sun" niet?

majijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 19:45

Idd mensen in de gaten houden, de juiste kant op sturen, en evt. calamiteiten melden bij centrale

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 20:23

Ah oke bedankt! Ik dacht laat ik mij opgeven maar ik kan vrijdag helemaal niet

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 23:49

Ich bin also dabei! Do t'm zo iedere avond aan het werk :D Wie mij wilt spotten moet muntjes kopen :')

Kaboutertjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 00:04

annelieke92 schreef:
Tuttebel schreef:
Ik ben daar steward.
Wat ga jij doen?

Lachen! Wij hebben toevallig ook 2 jarige op dezelfde dag in onze groep, donderdags op vrijdags.

Vandaag de laatste dingetjes gedaan voor de wagen en caravans. Nu wachten tot het donderdag is! Hoorde dat wij al 's ochtends heel vroeg voor de ingang van het rennerskwartier staan! :D

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 00:11

whiee nog 13 uurtjes en dan onderweg :)

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 08:23

Ik heb er al echt heel veel zin in :). Ben erg benieuwd :). Tijdens de vergadering klonk het allemaal wel erg leuk.