Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef schreef:Jeddah, ik zeg ook niet dat er niks gezegt mag worden, ik zeg ook nergens dat wat ts schrijft niet waar is.
Ik zeg wel dat mensen hele verhalen kunnen verzinnen om een bedrijf ten gronde te richten
stef schreef:Jeddah, ik zeg ook niet dat er niks gezegt mag worden, ik zeg ook nergens dat wat ts schrijft niet waar is.
Ik zeg wel dat mensen hele verhalen kunnen verzinnen om een bedrijf ten gronde te richten
kimmie261 schreef:het feit alleen al dat meerdere mensen zich bedreigd hebben gevoeld,zich geintimideerd hebben gevoeld,zich sexueel benaderd hebben gevoeld,is nooit!! goed te praten.
op een vakantie/vrijwilligersbaantje hoor je dit soort ervaringen niet op te doen...
een bedrijf die vakanties aanbiedt voor mensen,mensen meeneemt een woestijn in,moet zoveel vertrouwen kunnen geven in het personeel die dit soort groepen begeleidt dat alleen al het feit dat met 1 vakantie mensen uit angst voor de groepsleider een woestijn in gevlucht zijn werkelijk een dieptepunt moet zijn in de bedrijfsvoering.
snap de mensen hier ook niet die dit bagitaliseren ,en zeker de vrouw van deze meneer niet,denk dat dit echt niet voor mensen zoals jullie weggelegd is,een vrouw die voor het vreselijke gedrag van haar man jegens haarzelf en gasten zo vergoeilijkt..
Juist! Er melden zich hier meerdere mensen met dezelfde ervaring, het is goed dat dit naar buiten komt voordat meneer per ongeluk iemand iets teveel betast!
nee,gewoon ermee stoppen,en lekker genieten van jullie leven in tunesie,echt...dit gaat hem niet worden zonder enorme mentaliteits verandering van zowel mevrouw als meneer...
stef schreef:En dat is de pest met dergelijke berichten.
We waren er met zijn allen niet bij, gaan af op wat er geschreven wordt, wat logisch is, maar of kant 1 of 2 nu de waarheid spreekt, weten we niet.
Ragdollcat schreef:Want je doet vrijwilligerswerk en je betaald ook nog, ben je mal zeg.