Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
blauw00gje schreef:Fijn dat het nu toch geregeld is.
Inderdaad, zorg dat ze een jas meebrengen want het is best frisjes
_Linn_ schreef:blauw00gje schreef:Fijn dat het nu toch geregeld is.
Inderdaad, zorg dat ze een jas meebrengen want het is best frisjes
Nouja ik kan alleen meenemen wat ik heb hahaIk heb mijn mega vieze regenjas aan en een vest. Misschien voor even wat te koud, maar eenmaal thuis dan ga ik lekker wat warms aantrekken!
berdien85 schreef:_Linn_ schreef:Nouja ik kan alleen meenemen wat ik heb hahaIk heb mijn mega vieze regenjas aan en een vest. Misschien voor even wat te koud, maar eenmaal thuis dan ga ik lekker wat warms aantrekken!
Zo koud is het ook nog niet hoor, valt wel mee
blauw00gje schreef:Ik zeg toch ook niet dat het koud is. Ik zeg alleen dat het frisjes is. Iemand anders had het over koud.
En als het nou in Spanje nog mooi weer zou zijn, is het toch een tegenvaller als je hier uit het vliegtuig stapt.
_Linn_ schreef:Ariebombarie schreef:dit had je een week geleden beter al kunnen regelen. grote kans dat Gustavo er plotseling morgen ook niet is.
Ik ben er al veel vaker achteraan gegaan, maar zo zijn Spanjaarden helaas, niet houden aan afspraken en alles op het laatste moment doen.
Maar Gustavo is er nu en zometeen ga ik het samen met Elske regelen.
Enamorado schreef:Ik heb je topic en je blog ook al die tijd gevolgt. Ben blij voor je dat het geld toch nog gelukt is. Ik ben heel benieuwd als je nou zelf weer gaat rijden in de manegeles of er wat veranderd is voor je gevoel dan voordat jij dit avontuur aan ging. Je hebt inmiddels toch op heel wat paarden gereden en gevoelt. En daar had je neem ik aan soms les maar ook vaak niet. Is dan toch weer even een omschakeling lijkt mij.
veel plezier op de manege vanavond. Je zit op manege Rijnenburg toch?
Die heb ik namelijk letterlijk en figuurlijk gebouwd zien worden vroeger.