USA 2012

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 16:50

Zefana schreef:
MontyRulezz schreef:
Mirage lijkt me ook geweldig maar dat is toch een stukje duurder. Maar daar moet ik dus zeker eens naar kijken. Ik wordt alleen geen wijs uit alle verschillende aanbieders, ik heb al overal gekeken.

Dat heb ik dus ook, ben ook overal aan het kijken. Al die aanbieders en ook nog eens keuze uit veel verschillende kamers.

Wij hebben toen rechtstreeks bij de Mirage geboekt, was nog het voordeligst (in de zomer nog wel). Wij hadden destijds een standaardkamer

sloffiee

Re: USA 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 18:19

ik meld me ook weer !!!

22-03 New york !!! Nog 7 weekjes :)

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 22:32

Whoehoe, gister vlucht geboekt: september 2012 vliegen naar Atlanta, auto huren en ongepland richting Florida, naar de Keys, rijden. *\o/*
Ik ga nu even het hele topic doorlezen. Heb geen ervaring met zulke verre reizen, dus ben reuze benieuwd!

liesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 23:25

zo wij hebben ook wat gevonden:D

vliegen naar orlando, daar blijven we 6 dagen ( vorig jaar ook geweest) en daarna 1 dag uitgetrokken om op het gemakkie naar miami te rijden,
daar blijven we 4 dagen

wat gaan we doen;
orlando: met dolfijnen zwemmen, sea world, bush gardens en aqutica ( op 1 kaart), shoppen, echt orlando in, disney park, disney zwempark, saint augustine

miami:everglades
snorkelen bij de keys
excursie bahama’s
miami verkennen

zaterdag naar reisburo, heb der echt mega veel zin in:d

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 23:32

Klinkt leuk, beide plannen hierboven! Miami, Orlando en the Keys ben ik in januari nog geweest, heerlijk! :)
Lies, ik zou in Miami wel wat meer tijd nemen als je zoveel wilt doen. En kan je niet beter een nacht (of 2) op de Keys gaan overnachten ipv er steeds heen te gaan vanuit Miami? Key West is bv. geweldig om een volledige dag + avond op door te brengen, en dan is het fijn als je niet weer helemaal naar Miami moet rijden die avond (toch 3 à 4u).

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 08:50

Zefana schreef:
MontyRulezz schreef:
Mirage lijkt me ook geweldig maar dat is toch een stukje duurder. Maar daar moet ik dus zeker eens naar kijken. Ik wordt alleen geen wijs uit alle verschillende aanbieders, ik heb al overal gekeken.

Dat heb ik dus ook, ben ook overal aan het kijken. Al die aanbieders en ook nog eens keuze uit veel verschillende kamers.

Ik was gisteren bij Trivago aan het kijken en die hebben echt veel aanbieders en goedkope prijzen! 3 nachten in The Mirage voor 254 Euro! Goedkoper kon ik niet vinden, dus dat gaan we maar boeken.

Leuk Lizzle, zo'n roadtrip in Florida!!

Lies, ik zou ook zeker overnachten in de Keys! Ik geloof dat het vanuit Miami iets van 3,5 uur rijden is naar de Keys.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-12 11:18

MontyRulezz schreef:
Iemand ervaring met hotel New York New York in Vegas?? Dit is erg aantrekkelijk geprijst en ligt midden op de strip.

Yup, heb daar in 2010 overnacht.
Erg leuk hotel, mooie grote kamer en het kost geen drol. Ik zeg: DOEN!

sloffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 12:16

ik ben bezig met onze planning voor de tripp

Donderdag : = aankomst
Omgeving hotel
Empire state building
Mischien time square

Vrijdag :
- museum 9/11
- st pauls church
- staten island ferry rond het vrijheidsbeeld(vrijheidsbeeld zelf is dicht)
- battery park
en de winkeltjes er om heen bekijken

voor zaterdag en zondag ben ik nu nog een planning aan het maken :)

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 14:58

Ik weet niet hoe druk je je planning 's avonds hebt/ wil hebben, maar het Empire State Building is tot 2 uur 's nachts open. Wij zijn er rond 12 uur op gegaan en toen was het heerlijk rustig, dan kan je op je gemak kijken en foto's maken. Vooral erg leuk als het 's avonds heel helder is.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 15:42

Wij gaan overmorgen weg en nog niets gepland :+. Wel alles anders in orde kwa papieren hoor.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 15:44

:=

Toch wel je route enz neem ik aan, ooh je gaat naar ny kan gemakkelijk, lekker ontdekken!

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 15:46

We gaan alleen naar NY, dus dat is geen probleem :D . Heb wel al redelijk idee wat we allemaal gaan doen maar nog geen echte planning.

Ga der vanavond eens gaan voor zitten en een deel word toch improviseren, dat vind ik leuk :D .

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 15:55

BraveSpots schreef:
We gaan alleen naar NY, dus dat is geen probleem :D . Heb wel al redelijk idee wat we allemaal gaan doen maar nog geen echte planning.

Ga der vanavond eens gaan voor zitten en een deel word toch improviseren, dat vind ik leuk :D .

Ik ben jalours!

Lekker examen doen hier. Zou graag volgend jaar city tripje ny doen met vriend

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 16:05

BS, een tip voor als je nog langs de Fnac ofzo zou gaan: koop 100% New York! Die 100% gidsenreeks is fantastisch, alles is opgedeeld in de verschillende buurten/regios en voor iedere buurt heb je een mooie wandeling die je langs alle bezienswaardigheden, winkels enz. brengt. Ik heb die gidsen gebruikt in Dublin, Stockholm en mijn eerste dagen in Vancouver en nooit spijt van gehad, altijd heel veel gezien. En er staan ook altijd leuke niet-standaard tips in :)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 16:06

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 16:14

Dankje voor de tip Yasmine. Ga er morgen zeker voor kijken als we nog ergens een gaatje vinden!

Edit: We hebben hem al in huis. Vriend had een deel boeken meegekregen van een collega, denkt ie nu aan :') .

liesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 20:43

weet iemand waar je goedkoop vliegtickets lkan kopen? had wel iets gelzen maar kan het niet meer vinden.

overnachten op de key nemen we even mee in om over na te denken.

sloffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 23:51

heeft iemand een aanrader om bij een bepaald restaurant of tentje te gaan eten in new york??

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 13:12

Bella Vita Brick Oven Pizza 211 W 43rd street. Als je op Times Square staat en je het bord van het Hard Rock Café ziet hangen, ga je daar rechts en loop je er eigenlijk meteen tegenaan. Erg lekkere pizza's waar je zelf de topping van kan kiezen <3

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 13:37

Het wordt zoals het er nu uit ziet voor ons ook een weekje new york dit jaar.. Heel misschien dat we er een weekje Miami aan vast plakken.. Dat ligt een beetje aan het prijskaartje..
We gaan zo meteen even langs het reisbureau om een en ander te laten uitrekenen.

Pempy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 11:45

Wij gaan voor de 3e keer ook weer naar Amerika!
Van 30 juni t/m 19 juli. We zijn op de meeste plekken al geweest, dus willen we nu nog een keer terug naar plaatsen die we het leukst vonden. We hebben zelf een rondreis / vakantie samengesteld (was een heel gedoe:P)
We vliegen eerst op Las Vegas, daar blijven we 4 nachten in Caesar's Palace <3
Waarschijnlijk gaan we een van die dagen ook paardrijden (iemand daar ervaring mee?)
Dan doen we een korte rondreis van 4 dagen langs Zion, Bryce canyon, Kanab, Palm springs en eindigen we in Los Angeles.
Daar blijven we dan 6 dagen in Santa Monica: strand, shoppen, Hollywood, Disney, Universal etc. :)
Vervolgens vliegen we naar New York en maken we een rondreis van 5 dagen langs oa Niagara Falls en Washington.
We eindigen weer in NY, blijven daar nog een dagje en dan vliegen we weer terug naar huis.
Heb er onwijs veel zin in :D :D

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 11:47

Wat vonden jullie de leukste tour paramouth of warner bros movie studio's

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 12:25

Bedoel je met Paramount Universal Studios?
Universal Studios is goed als je attracties wilt doen (rollercoasters, shows enz.) en een heel klein beetje van de sets wilt zien. In Warner Brothers is het enige wat je doet in een busje zitten en rondrijden op de sets. Maar geen attracties.

Ik vond WB de beste, omdat ik gigantische fan ben van alle series waarvan we op de sets mochten (Friends, Big Bang Theory, Pretty Little Liars). En ik heb niet per se attracties nodig. Maar het hangt af van wat je zelf leuk vindt. Verwacht wel dat je in Universal veel tijd gaat verspillen met aanschuiven in eindeloze rijen. En als je naar WB wilt, is op voorhand boeken de boodschap.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 12:33

Ow ok, dat is wel een heel goede uitleg!
Dan wordt het voor mij ook warner bros :j

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 21:30

Iemand ervaring met een tripje naar de Bahama's als je bij Miami bent?
We twijfelen of we dat zullen doen in september. De mannen vinden het zonde van de kostbare tijd in de VS. De vrouwen lijkt het erg relaxed, maar weten niet goed of het een gedoe is met je ESTA en of het de moeite waard is :')