De eerste keer naar Flaine, Frankrijk en de tweede keer naar Finkenberg, Oostenrijk.
Bij mij hangt het enorm af van de groep waar ik mee ben hoe fanatiek ik ben. Naar Frankrijk ga ik met 2 (boardende) vrienden, waarvan er 1 nog les heeft. Tussen de middag eten we vaak in ons appartement, anders zit er 1 de hele dag alleen
Als het mooi weer is, ga ik 's middags nog een keer, anders niet.In Oostenrijk ga ik met een heel stel fanatieke skiers en boarders, wat betekent: eerste lift omhoog, laatste lift omhoog! Gelukkig is Oostenrijk maar 4 dagen skien, want mijn knien zijn zo vernaggeld, dat ik het dan erg zwaar heb
Daarna apres skien en net voor het einde van de diner-tijd in het hotel aanschuiven aan tafel! 
Die lui zijn 's morgen zoo traag (en 's avonds eigenlijk ook) Spreek 9 uur af en het wordt 10 uur of nog later zeg maar. Vind ik niet erg, ga lekker vakantie vieren en wil dan niet vroeg op hoeven staan
En ik heb zoiets dan liever gedaan voor ik ga

(ik was er dit jaar pas 10 x, zowel zomer als winter) en zeer zeker geschikt voor beginners, maar gevorderde skiers komen daar niet echt aan hun trekken
.
...