Electra63 schreef:horseees schreef:Wat vinden jullie heel toeristisch en wat niet? Denk dat de meningen daarin nog wat verschillen.
Ik zit in een toeristisch plaatsje, maar vind het ook weer niet té. Beetje middenmaat, en dat vind ik wel fijn.
Het eiland waar ik heen ga, heeft helemaal geen Nederlandse restaurants/bars of iets dergelijks.
Je kan er alleen Grieks eten, garnalencoctails, broodje kroket e.d. bestaat daar niet. Er is wel een Goody's (soort Mac). All-in-hotels zijn er niet. Sommige hotels bieden wel half-pension, maar dat is het dan wel.
Er zijn wel wat buitenlandse toeristen, maar de meeste "toeristen" zijn Grieken van het vasteland.
Mijn appartementencomplex zit gewoon vol met Grieken en soms Scandinaviërs en die vinden het helemaal leuk, die zuipen zich helemaal lam, omdat de alcohol zo goedkoop is vergeleken met Scandinavië.
Er zijn wel bars (clubs) maar daar zijn vooral Grieken, als buitenlandse toerist val je echt op.
Dat is bij ons ook

Wel wat meer toeristen dan, ook Italianen en af en toe een paar Nederlanders, je wordt niet heel vreemd aangekeken als buitenlandse toerist, maar vooral heel veel Grieken uit Athene (vooral in het weekend) en zo. Op zich best toeristisch maar niet dat alles ook afgestemd is op toeristen zeg maar, alles is wel echt Grieks

Gelukkig maar, want vorig jaar was ik met een vriendin mee naar Italie en daar hoorde je echt alleen maar Nederlands, vind dat echt niks