Alleen werd ik vanochtend uitgelachen door vriendinlief dat ik veel te veel mee wilde

Ben nu alles bij elkaar aan t zoeken maar gaat wat traag

En t is inderdaad te veel geloof ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myrthe92 schreef:Van de criminaliteit hebben we niks gemerkt! Zal er vast en zeker zijn, maar ik denk dat dat ook voor een deel aan jezelf ligt..
De prijzen zijn, ook in sunnybeach, erg goedkoop! Avondeten voor en 10tje, met drinken en alles erbij. Ook de cocktail prijzen zijn erg aantrekkelijk, 4 euro voor twee cocktails ongeveer (aangezien het overal altijd 24 uur per dag happy hour is)
Je kan trouwens het beste als je pint, gelijk een groot bedrag pinnen en dat dan in je kluis leggen ofzo. Want voor iedere keer dat je pint betaal je ongeveer 5 euro transactiekosten. Beetje zonde als je dan steeds maar 20 leva pint.
@Elamor. Ik moet zeggen dat ik deze vakantie niet bepaald cultureel bezig geweest ben, en dus vooral het strand en de boulevard gezien heb, haha! Boulevard is leuk, met veel bars, restaurants en winkeltjes (waar ze overigens voornamelijk fake troep verkopen, hoewel d'r ook wel een paar leuke zijn). Wij zijn nog heel even in het plaatsje Nessebar geweest, omdat vanuit daar onze boottocht ging. Welliswaar niet heel veel van het plaatsje gezien, maar wat ik zag, zag er leuk uit! Dus denk dat dat wel de moeite waard is voor een middagje.