Bulgarije-Sunny Beach! Wie nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_Anne_x

Re: Bulgarije-Sunny Beach! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 21:33

O dat allang.
Alleen werd ik vanochtend uitgelachen door vriendinlief dat ik veel te veel mee wilde -O-

Ben nu alles bij elkaar aan t zoeken maar gaat wat traag :')
En t is inderdaad te veel geloof ik :')

Chantal511

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 21:35

haha. Ik ga deze week ook maar beginnen met een lijstje.

:') Te veel dat herken ik. En altijd al ga je ergens heen met een tas spullen wordt de opmerking weer gemaakt: Ga je een jaar op reis ofzo?
Helaas moet ik dit jaar voor het eerst aan een bepaald gewicht zitten.

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 21:39

Ja dat is hier ook een nieuw fenomeen, dat gewicht.
Afgelopen 2 jaar gekampeerd dus dan kun je nog als excuus aandragen dat je niet weet wat voor weer t wordt en je toch ook echt warme kleren nodig hebt.
Kreeg vorig jaar de vraag of ik mn broertje mee nam op vakantie (mega tas _O-)

Maar ik denk dat ik hier nog wel de helft ga schrappen :j
Heb alleen ook nog wat dingen nu aan de waslijn hangen.

_Siri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 21:42

Ik heb voor mijn doen echt weinig mee :')..
Maar voor acht dagen toch eigenlijk wel te veel..
Maar als ik minder meeneem krijg ik geheid een kledingcrisis denk ik :')

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 21:43

Dat krijg je nu ook al :j

:')

O ja sorry dat ik niet meer op msn was. Huisgenoten waren weer debiel aan t doen en dat wilde ik niet missen _O-

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 22:05

Ooh dat 2e nr is zó irritant. De 1e keer dat ik hem op de radio hoorde was ik echt flabbergasted. Lijkt wel alsof elk nr waarin 'fiets' geblèrd wordt een hit wordt...

Morgen wordt nog mooi idd, woensdag nu regen, donderdag weer wat beter en dan weer regen. (bron: weerplaza) Typisch Hollands dus, ze hadden zelfs eerst nog onweer voorspeld.

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 23:08

Veranderd met de dag! Ben benieuwd wat er morgen op de planning staat. Hoop op een beetje zon want ik heb natuurlijk die dag uitgekozen om een dagje vrij te zijn.

Ik houd ook niet van die nummers dat soort taalgebruik erin :+ . Maar zeg zelf, die beat is toch overheerlijk!!

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 09:35

joehoe goodmorning :)

_Siri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 09:42

Goedemorgen! :D
Wow, overmorgen zijn we al in Bulgarije! :D

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 10:14

Whaa dan al! Hmm heerlijk!

Hier begint het ook op te schieten. Laatste dingetjes aan het regelen.

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 10:17

Nog 1 nachtje slapen! :):)

Ik ben nu alleen zo bang dat ik zoveel vergeet en dat ik van sommige dingen echt veel te veel meeneem :')

Moet ook eens even kijken wat ik nog aan eten mee wil enzo :=
Niet handig dat ik nog moet werken zo maarach :')
Was liever gisteren vrij :')

Myrthe92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 11:50

Ik ben sinds gister weer terug uit sunnybeach! :):) Erg leuke vakantie gehad!

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 12:38

ik had vrijwel overal bereik, maar 1 keer geen bereik gehad.
Telefoon overdag meestal in het hotel gelaten, savonds wel meegenomen, want we zijn elkaar 1 keer kwijt geweest savonds dat we allemaal geen telefoon bij hadden, dat was redelijk vervelend dus elke avond telefoon mee.
Ik wilde ook mijn oude meenemen, maar geen tijd meer gehad om die op te laden en nummers over te zetten, dus had mijn blackberry gewoon mee...

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 12:59

Myrthe92 schreef:
Ik ben sinds gister weer terug uit sunnybeach! :):) Erg leuke vakantie gehad!

Vertel!!
Nog leuke dingen wat je kan doen? Marktjes e.d.?

sMieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 13:20

ik ben net terug uit bulgarije. Wij zaten in goudstrand (120km van sunny beach/zonnestrand af) ik hoorde van vrienden in sunny beach wel dat het echt super crimineel was.
de hoteleigenaar moest bijv. meelopen naar de pinautomaat omdat ze anders meteen beroofd werden.
Wij in goudstrand hadden daar weinig last van. en hadden ook leuke kroegen. bij ons waren er nog niet echt heel erg toeristische prijzen
kijk goed uit en neem niet teveel leva mee op stap.
verdeel het ook in porties over je broekzakken zodat je geen stapeltje hoeft te trekken ;)

Veel plezier voor degene die gaan! het is er echt super en (bij ons) goedkoop!
ohja waarschuwing: als de bulgaren kraampjes gaan sluiten omdat je druppels voelt, ga dan vast een schuilplaats zoeken want dan lijkt het wel of in een half uur heel bulgarije wegspoelt. (vandaar de hoge stoepranden?) al met al super weer gehad. met hoge temperaturen en veel zon. Factor 30 moest dan ook 15xper dag gesmeerd worden.

Ohja GIRLS hebben het goed. het is elke avond ''only tonight ladies night'' hahahaha.. de mannen moeten gewoon entree betalen ;)

Afbeelding

Myrthe92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 13:52

Van de criminaliteit hebben we niks gemerkt! Zal er vast en zeker zijn, maar ik denk dat dat ook voor een deel aan jezelf ligt..
De prijzen zijn, ook in sunnybeach, erg goedkoop! Avondeten voor en 10tje, met drinken en alles erbij. Ook de cocktail prijzen zijn erg aantrekkelijk, 4 euro voor twee cocktails ongeveer (aangezien het overal altijd 24 uur per dag happy hour is :D )
Je kan trouwens het beste als je pint, gelijk een groot bedrag pinnen en dat dan in je kluis leggen ofzo. Want voor iedere keer dat je pint betaal je ongeveer 5 euro transactiekosten. Beetje zonde als je dan steeds maar 20 leva pint.

@Elamor. Ik moet zeggen dat ik deze vakantie niet bepaald cultureel bezig geweest ben, en dus vooral het strand en de boulevard gezien heb, haha! Boulevard is leuk, met veel bars, restaurants en winkeltjes (waar ze overigens voornamelijk fake troep verkopen, hoewel d'r ook wel een paar leuke zijn). Wij zijn nog heel even in het plaatsje Nessebar geweest, omdat vanuit daar onze boottocht ging. Welliswaar niet heel veel van het plaatsje gezien, maar wat ik zag, zag er leuk uit! Dus denk dat dat wel de moeite waard is voor een middagje.

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 14:31

Myrthe92 schreef:
Van de criminaliteit hebben we niks gemerkt! Zal er vast en zeker zijn, maar ik denk dat dat ook voor een deel aan jezelf ligt..
De prijzen zijn, ook in sunnybeach, erg goedkoop! Avondeten voor en 10tje, met drinken en alles erbij. Ook de cocktail prijzen zijn erg aantrekkelijk, 4 euro voor twee cocktails ongeveer (aangezien het overal altijd 24 uur per dag happy hour is :D )
Je kan trouwens het beste als je pint, gelijk een groot bedrag pinnen en dat dan in je kluis leggen ofzo. Want voor iedere keer dat je pint betaal je ongeveer 5 euro transactiekosten. Beetje zonde als je dan steeds maar 20 leva pint.

@Elamor. Ik moet zeggen dat ik deze vakantie niet bepaald cultureel bezig geweest ben, en dus vooral het strand en de boulevard gezien heb, haha! Boulevard is leuk, met veel bars, restaurants en winkeltjes (waar ze overigens voornamelijk fake troep verkopen, hoewel d'r ook wel een paar leuke zijn). Wij zijn nog heel even in het plaatsje Nessebar geweest, omdat vanuit daar onze boottocht ging. Welliswaar niet heel veel van het plaatsje gezien, maar wat ik zag, zag er leuk uit! Dus denk dat dat wel de moeite waard is voor een middagje.

Thanks! Ben erg benieuwd! 5 euro transactie.. :oo Dat is veel zeg!

_Siri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 15:22

Volgens internet verschilt het per bank wat je extra betaalt met het pinnen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 19:15

Heerlijk weer zo'n positief verhaal! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 19:15

Wij vertrekken vannacht om vier uur richting Schiphol. Ik heb er zo ongelofelijk veel zin in! De bedoeling is dat ik samen met een vriendin om tien uur al ga slapen vanavond, waarom heb ik zo het vermoeden dat dat niet lukt.

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 19:57

Zo ik heb alvast een beetje voorgezond, morgen maar eens kijken of het echt verschil heeft gemaakt :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 21:45

Waar ik even heel benieuwd naar ben, hoeveel uur van te voren waren jullie aanwezig/gaan jullie aanwezig zijn? In de brief van Beachmasters wordt over 3 uur gepraat, op de tickets over 2.5 uur, en op de website van Schiphol bij persoonlijk reisadvies wordt er gepraat over 2 uur van te voren... Lekker verwarrend!

Myrthe92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 21:50

Je kan ook thuis al online inchecken he.. dat scheelt veeel tijd! Hoef je alleen nog je bagage af te geven, en dan is 1,5 uur van te voren zat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 21:51

Kan bij niet alle maatschappijen toch? In ieder geval niet bij deze, voor zo ver ik weet. Toen wij met Transavia vlogen hebben wij inderdaad wel al thuis ingecheckt! Maar dus stel we moeten nog inchecken, wat raad je dan aan?

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 21:58

Ik heb altijd 3 uur 'geleerd'. En een paar uurtjes vertoeven op Schiphol vind ik persoonlijk ook geen straf...