Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nextdomino schreef:Tja niet duur maken, helaas gaat dat niet op in London, al zowiezo een dure stad.
Kan nu nog extra gaan sparen voor volgend jaar en tja, moet helaas vriend teleurstellen dat er volgend jaar geen vakantie in zit naar een of ander excotisch oord!
Nextdomino schreef:Rachelll schreef:Haha ja heb nog nooit zo lang voorpret gehad!
Die oranjecamping is echt belachelijk, misschien zin er nog andere
Er zijn andere campings, ook in de buurt van Greenwich, even googlen op campings Londen.
Janine1990 schreef:Nextdomino schreef:Tja niet duur maken, helaas gaat dat niet op in London, al zowiezo een dure stad.
Kan nu nog extra gaan sparen voor volgend jaar en tja, moet helaas vriend teleurstellen dat er volgend jaar geen vakantie in zit naar een of ander excotisch oord!
Die arme jongen moet dus gewoon ZIJN exotische vakantie opzij zetten voor jou paardenhobby?![]()
Gemeen hoor
Rachelll schreef:Jij bent wel slecht ND...arme jongen...
Janine1990 schreef:Best jammer dat hij niet mee wil, zo'n kans krijg je niet vaak. Is toch een herinnering die je voor altijd bij je blijft houden. Hoeveel mensen kunnen nu zeggen dat ze naar de OS zijn geweest?!
Rachelll schreef:dat is ook zo! mijn vent begreep ook echt niet dat ik een vreugdedansje maakte! zat ik dan ook pas 17 jaar op te wachten om deze droom werkelijkheid te laten worden
Rachelll schreef:Die van mij zit ook al plannen te maken hoor, moet hij toch nog even > 400 nachtjes wachten! Zat net ff in je profiel te kijken, we werken voor dezelfde werkgever denk
Janine1990 schreef:Rachelll schreef:dat is ook zo! mijn vent begreep ook echt niet dat ik een vreugdedansje maakte! zat ik dan ook pas 17 jaar op te wachten om deze droom werkelijkheid te laten worden
17 jaar???
Ik heb geen vreugdedansje gedaan, vond het eerst heel onwerkelijk ofzo. Maar ik ben er nu heel erg blij mee
Nextdomino schreef:Rachelll schreef:Die van mij zit ook al plannen te maken hoor, moet hij toch nog even > 400 nachtjes wachten! Zat net ff in je profiel te kijken, we werken voor dezelfde werkgever denk
De bank van de boeren!!! En de paardensport, wielrennen en hockey!
![]()
Ik maakte ook een vreugdedansje, maar dat kwam ook meer dat ik eerst de mail las die eerst foutief was, dat we geen kaarten hadden.
Maar ik was even de mail vergeten te lezen waarin stond dat ik toch kaarten had toegewezen gekregen.