Ik ben zelf nog nooit in Kusadasi geweest, maar ik hoor er altijd wel leuke dingen over.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Het weer was echt slecht. Alleen de dag dat ik aankwam was het heerlijk! Was 29 graden, de zon scheen volop dus het was echt genieten. Ik was over mijn slaap heen dus heb het huis weer grondig gepoetst. Rond een uur of 4 kwam de man met de hamer
en lag ik uitgeteld op bed. De volgende dag had mijn vriend ergens een afspraak dus dacht ik lekker rond te gaan wandelen en te shoppen ... Regen , regen en nog eens regen. Dinsdag zijn we door de regen naar Adana gereden. Was goed om zijn familie te zien! We hadden maar 2 hele dagen daar dus hebben familie bezocht, gewinkeld en veel en lekker gegeten. Het was 5 graden, regen, onweer het stormde dus gewoon echt. Ik had spijt dat ik mijn winterjas niet bij had. Als je geen centrale verwarming hebt wordt een huis goed fris! Gisteravond zijn we terug in Alanya aangekomen waar het wederom regende
. Vanochtend bij mijn vertrek scheen de zon weer heerlijk!
De week was echt veel te kort om ook nog eens alle familie te bezoeken en door het weer hebben we er een paar af moeten zeggen maar we waren blij dat we de meeste toch hebben kunnen zien. Mijn vriend en ik hebben het samen erg naar ons zin gehad. Veel gelachen en pret samen gehad!
Toch blijft afscheid nemen moeilijk.. 
en anders misschien iets van een paar dagen als het te duur wordt. Het word denk ik een beetje passen en meten.
Het vroor er en ze hadden een behoorlijke laag sneeuw!
Heel leuk om weer eens met zijn allen op vakantie te gaan. Ik hoor ook veel goede verhalen over Kusadasi, dus het aftellen is begonnen!
Ik ga geen 400 euro betalen voor alleen een ticket. Kijken of er niets goedkoper bijzit met een overstap.
We hebben wel geluk gehad eigen zouden we de vroege ochtend vlucht hebben van 6 uur, dus dat zou betekenen midden in de nacht opgehaald worden. Kitty__ schreef:Ik ben een aantal jaar terug bij pine bay geweest en dat beviel erg goed. ik geloof dat aqua fantasy heel dichtbij zat en dat je daar toch een keer kan zwemmen als je wil maar dat weet ik niet meer zeker..
ik zou er wel weer naar toe gaan maar geen geld helaas. dus deze zomer maar een goedkoper alternatief
Ik ben erg benieuwd hoe het is! Zat je in het hotel of in een bungalow?