Bij zo'n anker lift bleef mijn jas altijd achter die balk haken, dan werd ik altijd nog even meegesleurd.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xFioon schreef:wat vinden jullie van de liften en hellingen bij joue de loup, chatel etc, da tgebied?
Want had gelezen dat het vooral sleepliften waren, is dat echt zo in het hele stuk, of alleen een bepaald deel? en gaan die hellingen wel hoog dan met zo'n sleeplift of zijn het allemaal korte stukjes?
Wil namelijk met 5 vriendinnen weg (allemaal student) dus hebben niet zon heel groot budget, en in die buurt was het goed betaalbaar, maar die sleepliften staan mij zo tegen met een snowboard, als ik er niet na 5 meter, niet na 100 en niet na 150 meter uitval is het wel na 200 bij wijze van spreken, haal het in de uithof al niet altijd tot boven
Lizz schreef:Die sleepliften zijn ook veel meer gericht op skiërs dan snowboarden.
De pannenkoekliften vind ik helemaal erg, anker liften gaat op zich nog wel, maar als je scheef gaat daarbij is het game over. Nadeel is wel dat de ankerliften bijna allemaal vervangen zijn voor pannenkoeken.
Hilli schreef:Pannenkoekliften zijn echt niet moeilijk, ankerliften vind ik minder fijn maar vaak ga ik samen met een skiër en dan is het prima te doen.
De allervervelendste liften zijn voor mij de 'uitsmijtliften': oudere stoeltjesliften die niet afhaken tijdens het in/uitstapproces en dus op volle snelheid doordraaien. Bij de instap heb je dan zo'n lopende band *kedeng in het stoeltje* en bovenaan een steil heuveltje *smash* uit de lift op volle vaart...
Edit: met een snowboard dus, want ik kan niet skiën.