Kanelly schreef:Oh nu ga ik echt over komen als een zeikerd( en daar heb ik een hekel aan, maar ja)
Maar boot=eng. Ik ben gewoon echt een schijterd op open water, zwemmen, boten (helemaal met een glazen bodem), waterfietsen etc. Ik vind de boot naar texel met windkracht 8 zelfs een major drama
Vorig jaar ben ik wel in z'n jaques cousteau onderzeeboot ding geweest (met zo'n glazen aangangsel eronder) nou dat had ook heel wat voeten in de aarde. Ik ben de laatste 5 à 10 minuten even semi-beneden geweest, zittend op het trappetje. Dat omdat we maar met 3 man in dat ding zaten en ik eerst heerlijk heb lopen panieken en hyperen. Ja, gezellig
Oke, ik geef het op

Nee, maar serieus, het is niet zo eng als het klinkt. Ik ben ook geen held op zee, maar dit valt echt heel erg mee. Als je bovendeks zit zie je geen glas en dus geen zee (onder je voeten dan). Als je op een gegeven moment bij het koraalrif bent aangekomen kan je naar beneden. Vanaf daar kijk je door glas naar de vissen en het koraal. Je ziet dat alleen recht voor je uit, dus niet onder je. Bovendien is het water daar heel ondiep; je zit maar een klein stukje boven de bodem. Het is geen duikboot, maar een gewone boot. Dus als je bang bent voor bijvoorbeeld schipbreuk: het is daar zo ondiep dat je (bijna) op de bodem kunt staan.
Als je het toch eng vindt moet je het natuurlijk niet doen, maar ik wou toch even aangeven dat het niet zo eng is als het lijkt en dat het echt ontzettend mooi is om te zien!