Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:dat las ik ergens in het topic, of misschien niet, maar daar gaat het me niet om.Ik vond dat je die uitspraak niet kan doen omdat dat appels met peren vergelijken is.
verootjoo schreef:en dat vind ik dus een rare vergelijking, want hoe kun jij in de portemonnee van de TS kijken? Het is maar net waar je je geld aan uitgeeftMisschien heeft de TS wel maandenlang ontzettend bezuinigd om deze vakantie te kunnen bekostigen. Dat weet je nooit. In principe kan iedereen sparen voor een vakantie.
LimaMambo schreef:verootjoo schreef:dat las ik ergens in het topic, of misschien niet, maar daar gaat het me niet om.Ik vond dat je die uitspraak niet kan doen omdat dat appels met peren vergelijken is.
het enige wat ik ermee bedoelde is dat ze blij mag zijn dat ze nog op vakantie KAN.. heel veel mensen kunnen dat gewoon niet meer met deze dure tijden..
dus ik snap niet waar TS zich zo druk om maakt.. ga gewoon lekker op vakantie en geniet ervan! ik neem aan dat als je op vakantie gaat dat je niet 24/7 in je hotel zit.. een vakantie moet je zelf leuk maken.. daar kan een hotel niks aan doen
bonney4evver schreef:LimaMambo schreef:
het enige wat ik ermee bedoelde is dat ze blij mag zijn dat ze nog op vakantie KAN.. heel veel mensen kunnen dat gewoon niet meer met deze dure tijden..
dus ik snap niet waar TS zich zo druk om maakt.. ga gewoon lekker op vakantie en geniet ervan! ik neem aan dat als je op vakantie gaat dat je niet 24/7 in je hotel zit.. een vakantie moet je zelf leuk maken.. daar kan een hotel niks aan doen
Dat slaat echt nergens op.. Zoals je kan lezen in het topic heet ze met een speciale reden gekozen voor dat hotel.
Als je kiest voor een hotel dan doe je dat met een reden, en als dan blijkt dat dat hotel is overboekt kan dat een enorme
teleurstelling zijn als je je er heel erg op verheugd. Tuurlijk mag ze blij wezen dat ze op vakantie kan, maar ze heeft er een enorm bedrag aan uitgegeven, dan denk je wel even 3x na als je hoort dat het hotel is overboekt.