Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anthea schreef:Als je een topic opent 'moet' je maar open staan voor meningen. Reacties krijg je toch wel. Wil je die niet, moet je niet op een openbaar forum gaan posten.
Anthea schreef:Ik reageer normaal? Ik scheld niet, ik ben niet onbeschoft? In tegenstelling tot de reactie van de TS..
LisaLuna schreef:Ze reageert bot , dat maakt haar niet kinderachtig ,de TS reageert met 'domme reactie' en blablabla, dát is kinderachtig.
petraaken schreef:Graag terug ontopic anders wordt dit topic op slot gegooid.
Anthea schreef:Mijn reactie was helemaal niet zo bot. Ik leg het ook nog eens helemaal uit als ik er commentaar op krijg.En dan krijg ik zo'n kinderachtige, respectloze post terug.
En nee, ik heb daar echt geen probleem mee hoor. Maar vind het nogal raar dat je de TS dan jong noemt.
Kir_Ples schreef:Roodje je hebt helemaal gelijk.
Maar we moeten nu ontopic zoals je hebt gezien.
Maaikietje schreef:Zal ik even iets HEEL anders typen (zal wel buiten de boot vallen) Maar ik ga heel toevallig wel! Zaterdag!
Heb je dus wel iets aan dit topic gehad meid!
Dit gaat inderdaad nergens meer over meiden!
Reacties komen altijd op een topic, commentaar ook, die kun je altijd verwachten hier, maar hou het wel een beetje netjes. En val elkaar daar niet zo persoonlijk op aan. Anthea gaat dus niet, dat is nu wel duidelijk.
Roodje, heel veel plezier! Tot wanneer blijf je?
miepmiep91 schreef:Ik ga waarscheinlijk een week later !:D
Moet even kijken of het door gaat, wat grappig