Hoorde vanavond idd vanuit Edinburgh dat het weer in Schotland dit weekend niet zo fantastisch wordt... Maar jullie gaan ongetwijfeld een fijne vakantie hebben! Veel plezier!
We zijn dan eindelijk aangekomen. We zijn met de trein en bus en natuurlijk vliegtuig gereisd. Het heeft lang geduurd, goddank de goede trein en bus gepakt. Het is hier wel heel mooi maar erg strenge regels. We moeten omhalf 12 uiterlijk binnen zijn en kwart voor 12 met lichten uit in bed liggen.
Fijn dat jullie goed aan zijn gekomen... Wat een strenge regels in dat hostel zeg En wat nou als je het een keer wel laat wil maken dan? Kom je er dan gewoon niet meer in?
Dat was ook zo met die tijden, helemaal vergeten. Maar volgens mij is er rond die tijd ook nog maar weinig te beleven in Melrose. Wanneer gaan jullie paardrijden en in welke omgeving?
Meiden, fijn dat jullie goed aangekomen zijn, Marlies, je poezebeesten hebben weer eten gehad, Alexis wilde graaag het eten van Nuray afpakken maar dat mocht niet van mij
We hebben net heerlijk gegeten in een restaurant!! En we zijn langs de Abbey geweest maar die staat helaas in de steigers dus die konden we niet helemaal mooi op de foto zetten. Maar de zon scheen er zo mooi op dat ik in totaal toch al 197 foto's heb gemaakt vandaag.
Ze hebben hele leuke winkeltjes hier, gewoon een supermarkt en een giftshop en allemaal leuke restaurantjes. Morgen gaan we foto's maken op een mooie locatie van mij in mijn jurk met hoepel eronder want die heb ik natuurlijk meegenomen. En Nikki heeft ook een jurk mee dus we gaan heuse fotoshoots doen.
De kamer is idd erg leuk en het bed ligt heerlijk, zal daar ook nog wel een foto van maken. En ik moet zeggen dat we tot nu toe heel mooi weer hebben!!
Oh, en we kwamen net 2 zwervers ofzo tegen en die wilden dat we foto's van hun hond gingen maken Beetje apart en creepy.