Vakantie Tunesié Wie daar geweest ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Kimmm

Re: Vakantie Tunesié Wie daar geweest ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-08 20:04

Okee hihi nou bel er nog wel even over na , Lachen Spuiten moet k ook nog laten zetten haha!

Cupcake_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 20:08

Wij waren er, in Hammamet..
Dat was wel leuk, maar ja we bleven eigenlijk vrijwel alleen in ons hotel omdat op straat wordt overal aan je geplukt (vooral met blond haar Tong uitsteken ) en ze proberen je van alles aan te slepen..
Wij vonden het wel leuk, maar niet voor herhaling vatbaar.
Ligt er ook aaan wat je allemaal wilt gaan doen natuurlijk Knipoog

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 20:13

ik ga ook naar monastir, van 1 tot 15 augustus!!

Bellavista heet het hotel..

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-08 20:21

Ik ben echt benieud naar iedereen zijn ervaring *LOL*
Vooral naar de jouwe denice want wij zitten ook in monastir Haha!
Ben ook benieuwd naar foto`s dus ... Haha!
Posten? Haha!

ja_nee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 20:28

Ja, foto's ben ik ook heel benieuwd naar!
Vandaag een reisboekje gekocht over Djerba met alle ins & outs.
En en en en... een onderwatercamera bij de kruitvat Cool Haha! Hoe cool is dat!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-08 20:30

Djerba lijkt me ook super mooi maar was gewoon duur boeken en hotels waren ze allemaal niet tevreden over daarom hebben we niet voor djerba gekozen......

JAAA onderwatercamera neem ik ook mee hih.
ben benieuwd naar het resultaat dan haha want ik heb zaterdag een onderwaterfotoshoot gehad (modellenwerk ding) en die foto`s zijn wel grappig maar met een ander soort camera zeg maar.

ja_nee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 20:40

Dat zal inderdaad kwaliteitverschil zijn, die onderwatercamera Schijnheilig Waarbij die van het kruitvat in het nadeel is Knipoog Haha!

Vallen de hotels tegen op Djerba? Ik ben erg benieuwd naar ons hotel, maar de grootste tijd zijn we toch op pad om 'de wereld' te verkennen. Tijdens mijn amerika-rondreis heb ik veel hotels gezien, maar belangrijkste voor mij is nu toch dat de kamers schoon zijn. Af en toe had ik zoiets van 'wat is dít voor een motel look-a-like?', maar juist daar hebben we de leukste herrinneringen aan doordat we buiten zijn gaan picknicken i.p.v. in het hotel te eten. Back to basic en supergezellig!! Dus ach Haha! Je moet er toch zelf een feestje van maken Lachen Nietwaar?

Enne, in Tunesie/Djerba, met die palmbomen, zwembad en de temperatuur, wat willen we nog meer? *LOL*

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-08 20:48

JAAA dat is wel super inderdaad.
Kan niet wachten op vakantie wil ook iets super romantisch voor me vriendje doen enzo... En neem ook me spiegelreflex camera mee + statief om romantische foto`s van ons samen ook te maken Lovers AHHHH Heb er zo`n zin in..
Wil een mega mooie foto`s van hem en mij samen voor in ons huisje Lovers

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 21:35

Ik ga ook gewoon met mijn ID & mijn 'schoonzusje' ook Lachen
Volgensmij gaat dat gewoon Ja

*wilt ook romantische foto's met vriendlief. Clown

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-08 21:39

Haha! whaaa ik er echt echt onwijs veel zin in!

ja_nee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 21:50

Ik ga met een vriendin, dus die romantische foto's laat ik achterwege Knipoog Hebben jullie nog bepaalde dingen op je to do lijstje staan die je persé in tunesie gedaan/gezien wilt hebben?

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-08 22:15

Kwil graag dolfijnen zien kamelen palmbomen Tong uitsteken
en heeeeel veel zon *LOL*

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 16:34

ID naar tunesie mag, mits je kan laten zien dat je als toerist gaat en dus een accommodatievoucher hebt. Lachen

Maarja, dat komt wel goed met jullie allen zoals ik hier lees.
Veel plezier. Lachen

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-08 16:38

wat is een accommodatievoucher?

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 16:40

Het bewijs van reservering dat je moet inleveren bij je hotel.
Zit bij je reispapieren.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-08 16:40

oh oke Tong uitsteken

Larisske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 16:54

ja_nee schreef:
Ik ga met een vriendin, dus die romantische foto's laat ik achterwege Knipoog Hebben jullie nog bepaalde dingen op je to do lijstje staan die je persé in tunesie gedaan/gezien wilt hebben?

Wij zijn al 2 keer naar Djerba geweest en dat was heel gezellig hoor.Ik vind het raar dat er zo'n negatieve reacties zijn.Naar welk hotel ga jij? wij hebben vveel gedaan wij waren met de reisorganisatie Jetair geweest en we hebben de 2de keer in Djerba veel gedaan: We zijn een strandrit van 4 uur gaan maken je mocht kiezen wat je deed in de koets,met de kameel of op de paarden ik heb gezellig mee paargereden en op de kameel echt een maffe ervaring hoe dat die rechtstaat.Wij zijn ook mee op een piratenboot geweest naar het Flamingo eiland alleen waren er geen flamingo's Clown en we zijn ook naar de stad geweest enzo en naar het strand Kanovaren op de zee watertrappelen op de zee enz erg leuk.Alleen moet je opletten voor stenen in de zee je hebt sommige stukken met zand maar ook met sten en die doen pijn Vork .Ook oppassen als je op een markt loopt want ze trekken je gewoon mee naar hun kraampje Tong uitsteken.Das heel leuk en als 13 jarige raad ik de drank Conga ofzo aan das echt lekker.Verder o wat een lange post veel plezier en nu vraag ik me nog eens af Tong uitsteken in welk hotel je zit Vork

ja_nee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 18:46

Larisske schreef:
ja_nee schreef:

Wij zijn al 2 keer naar Djerba geweest en dat was heel gezellig hoor.Ik vind het raar dat er zo'n negatieve reacties zijn.Naar welk hotel ga jij? wij hebben vveel gedaan wij waren met de reisorganisatie Jetair geweest en we hebben de 2de keer in Djerba veel gedaan: We zijn een strandrit van 4 uur gaan maken je mocht kiezen wat je deed in de koets,met de kameel of op de paarden ik heb gezellig mee paargereden en op de kameel echt een maffe ervaring hoe dat die rechtstaat.Wij zijn ook mee op een piratenboot geweest naar het Flamingo eiland alleen waren er geen flamingo's Clown en we zijn ook naar de stad geweest enzo en naar het strand Kanovaren op de zee watertrappelen op de zee enz erg leuk.Alleen moet je opletten voor stenen in de zee je hebt sommige stukken met zand maar ook met sten en die doen pijn Vork .Ook oppassen als je op een markt loopt want ze trekken je gewoon mee naar hun kraampje Tong uitsteken.Das heel leuk en als 13 jarige raad ik de drank Conga ofzo aan das echt lekker.Verder o wat een lange post veel plezier en nu vraag ik me nog eens af Tong uitsteken in welk hotel je zit Vork

Wat leukkk Haha! Thanxs! Hier wordt ik ook enthousiast van Party!!
Ik ga naar het Coralia Club Palm Beach hotel, een hele mond vol Haha!
Dat paardrijden lijkt me érg leuk, hopenlijk kan ik mijn reisgenote overhalen er ook op te klimmen Pling Waren de paarden goed verzorgd? Want anders hoeft het van mij al niet Lachen Ben erg benieuwd.
Dat kameelrijden lijkt me supperrstoer, wilikooooook! En quadrijden en dat Paraglijden ook leukleukleukk! Hyper! Oke, Conga ga ik onthouden Haha! Vingers aflikken Leuke afwisseling voor een cocktail Knipoog Haha!
De Piratenboot naar het flamingoeiland heb ik over gelezen ja, wil ik ook! Hee, dat kanovaren is een goede tip, nog nooit gedaan Bloos!

Larisske

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 09:14

ja_nee schreef:
Wat leukkk Haha! Thanxs! Hier wordt ik ook enthousiast van Party!!
Ik ga naar het Coralia Club Palm Beach hotel, een hele mond vol Haha!
Dat paardrijden lijkt me érg leuk, hopenlijk kan ik mijn reisgenote overhalen er ook op te klimmen Pling Waren de paarden goed verzorgd? Want anders hoeft het van mij al niet Lachen Ben erg benieuwd.
Dat kameelrijden lijkt me supperrstoer, wilikooooook! En quadrijden en dat Paraglijden ook leukleukleukk! Hyper! Oke, Conga ga ik onthouden Haha! Vingers aflikken Leuke afwisseling voor een cocktail Knipoog Haha!
De Piratenboot naar het flamingoeiland heb ik over gelezen ja, wil ik ook! Hee, dat kanovaren is een goede tip, nog nooit gedaan Bloos!

Die piratenboot is een must vond ik dat was echt een leuke ervaring bij ons was der dan een showteam die piraten voorstelden en die gingen op de boot dan op elkaar staan enzo en dan grepen ze je voor de grap beet en maakten ze een foto ik was zo verschoten dat die bijna een vuist in zijn gezicht had.En de paarden waren wel goed verzorgt bij ons en mijn oma had nog nooit op een paard gezeten en die heeft het ook gered daar was een Tunesiër een van de begeleiders en die heeft zelfs met haar gegalopeert Vork En ja conga was wel lekker geen alchol of wel maar het was allesins lekker Tong uitsteken En echt op de flamingo eiland was het heel mooi helder water enz. Alleen op het strand van Djerba ligt ook veel zeewier in het begin van het water dat stinkt een beetje Tong uitsteken maar iets verder is niet meer Knipoog

piecon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 09:22

Ik vond de paarden er ook heel goed uitzien en....het zijn bijna allemaal hengsten. Berber paarden of een kruising berber/volbloed.
Wij zijn ook met een excursie naar de woestijn geweest. Echt gaaf!! Dat zo'n zandbak zo mooi kan zijn.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 21:23

"*steekt ook haar hoofd weer om de hoek Haha! *

Wij gaan dinsdag avond de spuiten laten zetten (jippie.... Cool maar niet heus, maar dat hoort erbij tenslotte). Verder gaan we in Sousse niet zo heel veel doen. We gaan maar 8 dagen en zijn beide toe aan wat rust, hahahaha. We hebben wel gehoord van een (2-daagse) jeepsafari naar de woestijn, dus die willen we misschien doen. En ik wil zelf misschien nog gaan paardrijden terwijl mijn vriend gaat surfen. Maar goed, dat beslissen we allemaal pas als we daar zijn Knipoog .

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-08 07:43

Ohhh meiden hebben jullie echt nog geen foto`s *LOL*
Kben er zooo benieuwd naar!!!
Ik wil inderdaad ook heeeel erg graag paardrijden daar!

ja_nee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 10:14

Fijn dat de paarden 'in goede staat' zijn Lachen Ik ga slecht verzorgde paarden niet sponsoren.

Ja, dat Piratenschip lijkt mij erg leuk! @ Larisske, zijn jullie ook nog van het eiland afgeweest om op het vasteland iets te gaan doen?

Ik moet vamiddag een spuit gaan adopteren, brrr. Dan ga ik heel stoer de andere kant opkijken Knipoog Maarrr, maandag vertrek ik Hyper! en morgen t/m zondag ga ik eerst nog weekendje naar Middelburg. Daar is een Dance Parade, gaan we naar het strand, savonds op stap, lekker hapje eten ergens Dromen En dat met zulk weer Cool

En maandag ga ik de échte zon opzoeken en cultuur proeven (en cocktails Vingers aflikken Haha! ) Haha!

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 10:14

nou ik ga dus 5 oktober heen en ik heb een excursie vakantie geboekt via go best met mijn vriend 8 dagen. heb er echt super veel zin in. kreeg trouwens nog een mailtje van go best dat we wel met id en hotelvoucher heenmogen maar neem waarschijnlijk toch gewoon een paspoort voor de zekerheid. hoeveel waren jullie kwijt voor jullie vakantie? wij €399,- per persoon met alle excursies, half pension met op dag 5 wel een lunch en in een 5 sterren hotel Haha!

jestop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 10:17

Welk hotel ga je heen Leandrotje?