Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ja_nee schreef:Ik ga met een vriendin, dus die romantische foto's laat ik achterwegeHebben jullie nog bepaalde dingen op je to do lijstje staan die je persé in tunesie gedaan/gezien wilt hebben?
Larisske schreef:ja_nee schreef:Ik ga met een vriendin, dus die romantische foto's laat ik achterwegeHebben jullie nog bepaalde dingen op je to do lijstje staan die je persé in tunesie gedaan/gezien wilt hebben?
Wij zijn al 2 keer naar Djerba geweest en dat was heel gezellig hoor.Ik vind het raar dat er zo'n negatieve reacties zijn.Naar welk hotel ga jij? wij hebben vveel gedaan wij waren met de reisorganisatie Jetair geweest en we hebben de 2de keer in Djerba veel gedaan: We zijn een strandrit van 4 uur gaan maken je mocht kiezen wat je deed in de koets,met de kameel of op de paarden ik heb gezellig mee paargereden en op de kameel echt een maffe ervaring hoe dat die rechtstaat.Wij zijn ook mee op een piratenboot geweest naar het Flamingo eiland alleen waren er geen flamingo'sen we zijn ook naar de stad geweest enzo en naar het strand Kanovaren op de zee watertrappelen op de zee enz erg leuk.Alleen moet je opletten voor stenen in de zee je hebt sommige stukken met zand maar ook met sten en die doen pijn
.Ook oppassen als je op een markt loopt want ze trekken je gewoon mee naar hun kraampje
.Das heel leuk en als 13 jarige raad ik de drank Conga ofzo aan das echt lekker.Verder o wat een lange post veel plezier en nu vraag ik me nog eens af
in welk hotel je zit
ja_nee schreef:Wat leukkkThanxs! Hier wordt ik ook enthousiast van
![]()
Ik ga naar het Coralia Club Palm Beach hotel, een hele mond vol![]()
Dat paardrijden lijkt me érg leuk, hopenlijk kan ik mijn reisgenote overhalen er ook op te klimmenWaren de paarden goed verzorgd? Want anders hoeft het van mij al niet
Ben erg benieuwd.
Dat kameelrijden lijkt me supperrstoer, wilikooooook! En quadrijden en dat Paraglijden ook leukleukleukk!Oke, Conga ga ik onthouden
![]()
Leuke afwisseling voor een cocktail
![]()
De Piratenboot naar het flamingoeiland heb ik over gelezen ja, wil ik ook! Hee, dat kanovaren is een goede tip, nog nooit gedaan