Jaaa Is goed Ja , ik krijg trouwens ook altijd wel 1 x ruzie met mijn ouders op vakantie , en ik hou zoooooveel van op vakantie gaan met de vliegtuig , moet nu met auto , 1 dag lang , en ik moet dus naar een camping die er uit ziet als een ''POUBELLE''
Hmm.. heeft er hier iemand tips? Ik ga met 3 vrienden in de 2e week van augustus als het goed is.. Ik ga namelijk in september naar Frankrijk om te werken dus wil ik daar van te voor een keer gaan kijken en dan mogen we daar een nachtje slapen.. Maar dan verder? We wilden nog richting het zuiden een paar dagen, zou er dan van te voren geboekt moeten worden? Of zijn er op elke camping wel is gewoon huisjes vrij? En daarna wilden we op de terugweg langs Parijs rijden, maar om nou zelf door Parijs te rijden zie ik niet zitten dus wilden we ook daar vlakbij op een camping.. Mocht er iemand dus iets weten! Geef maar een gil! Oh ja we zijn met z'n 4en!
Je kunt langs Parijs rijden, je hebt 3 wegen die langs Parijs leiden; de Périphérique (de ring, héél druk), daaromheen ligt de A86 (minder druk), en dáárom heen (de langste weg dus) ligt de N104.
Wat ik meeneem? Muziek, boeken, puzzelboeken, eten verder niet veel.. op de terugweg slaap ik áltijd, en dit jaar rijd ik zelf naar Frankrijk ipv mn vader