Maastricht! Heerlijk winkelen, nog heerlijker terrasjes pikken en zalig eten, mooie stad, gezellige mensen, echt het bourgondische gevoel. mocht je naar maastricht gaan heb ik nog wel wat leuke adresjes voor je om te eten
Zutphen is nog maar één keer genoemd, maar is ook mooie stad. Ik weet niet hoe de hedendaagse winkelmogelijkheden zijn, maar vroegah (lees ergens in de vorige eeuw) had het al een centrum met een leuk winkelgedeelte. Groningen is ook een hele leuke, gezellige stad om heen te gaan, net als Utrég, Maastricht en Den Haag. Leeuwarden vond ik in de zomer ook altijd erg leuk om heen te gaan. Nijmegen is me ook bijgebleven als een aardig stadje net als Zwolle trouwens...
Bataviastad in Lelystad kan leuk zijn als je écht alleen wil winkelen, het ziet er schattig uit, heeft best veel keuze in grote merken en je kunt er nog eten en drinken ook. Je wilt er alleen zomers liever doordeweeks heen. In de weekenden is het, die paar keer dat ik het geprobeerd heb, na rond 12 uur achter elkaar aanschuivelen...
Heerlen leuk??? Ik heb jaren in de omgeving gewoond, maar ben nou bijna nooit vrijwillig daar naartoe gegaan. Maastricht is dan imo veel leuker en gezelliger, ook qua mensen
In Friesland is Sneek wel leuk, kleine straatjes, gezellige terrasjes etc. Noord-Holland vind ik Alkmaar leuk, druk maar gezellig Bijna een doolhof van straatjes (voor iemand die absoluut niet bekend is in Alkmaar )