Ierland, wat aan te raden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gekkesies

Re: Ierland, wat aan te raden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 10:55

The Cliffs of Moher moet je inderdaad zeker bezoeken, dat vond ik echt enorm indrukwekkend in ieder geval. Lachen
Qua steden kan ik je niet echt verder helpen, ik ben meer in de natuur

Die horse holiday farm lijkt me echt geweldig!

ja_nee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 11:37

jesse_rulez schreef:
Nouks schreef:
Verder, trouwens... mocht d'r nog iemand op paardrijvakantie willen in Ierland: ik heb zelf vorig jaar een fantastische vakantie gehad bij de Horse Holiday Farm (Grange, Co. Sligo)
http://www.horse-holiday-farm.com

Paarden stonden er super bij en werden erg goed verzorgd en heb d'r heerlijk gereden. Ik sliep bij "de buren", die hadden ook een B&B en werkten samen met de mensen van de Farm. Hele leuke mensen.

Is inderdaad een echte aanrader Ja Cool Ben er twee jaar geleden geweest en zou zo weer teruggaan (als er iemand was die mee wilde gaan.. Tong uitsteken)
Wij hebben toen ook bij 'de buren' geslapen Haha! .

Yep, 'been there, done that'. Was érg leukkk! Wij hebben toen ook bij de Buren gelogeerd ja. Lekker Iers ontbijt ook altijd Vingers aflikken
En dan die rengalop over het strand Cool Topic van toen: [BI] Ierland

Edit: ik zou zweren dat wij op deze foto staan bij hun op de site!
Afbeelding Ik ben diegene vooraan helemaal in het zwart Clown Donker paard & ruiter in donker gekleed, mijn zus is rechts dat mini blauwe stipje wat je ziet Pling Wij waren daar namelijk toen ze een film gingen opnemen. En wij maar met die groep op het strand heen & weer galopperen; alles voor het beste shot Knipoog Vork
En nu allemaal massaal de dvd bestellen Tong uitsteken

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 09:59

ja_nee schreef:
mijn zus is rechts dat mini blauwe stipje wat je ziet Pling

Nors opkijken Zeg zet je bril eens op Clown Ik ben dat donkerpaarse geval aan de rechterkant, zo ongeveer 2e van rechts, tussen die schimmels in. Knipoog

Mir_U

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 10:06

Ik werd gisteren blij verrast toen mijn bezoek, er zijn even een vriend en vriendin over, vertelde dat ze wilden paardrijden! Die hebben nog nooit een paard van dichtbij gezien Haha! Ik vind het natuurlijk helemaal niet erg om mee te gaan Knipoog

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 09:50

Leuk, natuurlijk vind je dat niet erg.

Mijn schoonzus belde gisteren met de vraag of Ben (mijn Ier) wilde helpen bij de verbouwing van haar huis (in Ierland dus). Dus misschien gaan we in september nog naar Ierland, als ik al meega hoor.