Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

brudoe schreef:Wat zijn nou echte aanraders om te doen?
Is paardrijden de moeite waard?
Ik ben toen met een vriendin gaan rijden die al een keer eerder een buitenrit gemaakt had die week. Zij is toen met begeleiding gegaan en de man herkende haar nog. Toen ze dus voor de 2e keer terugkwam met mij keerde die jongen na 5 minuten om. 'Oh jullie kunnen goed rijden, ga maar met z'n 2en
Strand is verboden toegang dus je moet langs de snelweg in de brede berm. De Cubanen vonden het erg leuk, we hoorden overal 'Hola Chicas!!!' Dus aandacht kregen we zeker
De pony's zijn anders dan in NL maar wel goed verzorgd. Ze staan de hele dag op de wei en hebben genoeg te eten. Ze waren ook lekker op conditie, heb echt een paar keer heerlijk gegaloppeerd (naast de snelweg
)
Maar het is wel leuk hoor, je hebt dan de snelweg en vervolgens de baai waar je aan de andere kant de stad Cardenas kan zien liggen. Erg mooi! 
Miss_Montana schreef:Dat is idd zo, Havana moet je gezien hebben. Prachtige stad! Let alleen niet op de zwerfhondjes. Wordt je alleen maar verdrietig van
Denk je btw ook aan intentingen? Het is niet verplicht maar wel aan te raden voor DTP en hepatitis.

Ariebombarie schreef:na het weekend mijn verhaal, maar voor fotootjes kan je kjiken op mn hyves. ff zoeken op missarianne