Nu niet naar egypte gaan i.v.m geert wilders ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

laulau85

Re: Nu niet naar egypte gaan i.v.m geert wilders ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 15:20

haha ik ga van de zomer ook maar laat me toch echt niet tegenhouden. Hebben met afsluiten van de vakantie wel een omboekgarantie gekocht zodat we kunnen switchen naar een andere bestemming mocht het niet veilig zijn. Maar dat hebben we eerder gedaan omdat we 250m. van de grens met Israel afzitten en ook naar Jordanië willen.
Maarruh mafkezen heb je overal wel rondlopen ook in ons eigen kikkerlandje. Een van die gasten van 9-11 had ook zijn vliegopleiding in NL gehaald dus...

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 11:53

Volgens mij worden de berichten enorm opgeklopt. Als de media en de overheid hier niet zo hard bovenop gesprongen waren dan had het ernom meegevallen.
Ik denk nog steeds dat het enorm overdreven wordt trouwens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 16:38

Citaat:
Laatst gewijzigd: vrijdag 11 april 2008 12:12:12 uur

Bron: nu.nl
Het uitbrengen van de anti-Koranfilm Fitna van Geert Wilders heeft in het buitenland nog niet geleid tot problemen voor Nederlandse toeristen.

Dat blijkt uit een rondgang langs een groot aantal Nederlandse touroperators, aldus het vakblad ReisRevue.

Ook laten consumenten zich niet afschrikken en boeken gewoon door. "De kwestie is niet of nauwelijks onderdeel van het verkoopgesprek", stelt een zegsman van reisorganisatie TUI in het blad.

Goed zo mensen Vork Wij laten ons niet afschrikken door flutna Nagelbijten / Gniffelen