Woei!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Vooral ene chocolade-mintachtige taart, klinnkt raar maar die was LEKKER!! Geen idee meer hoe het heet helaas...
Ooooooh ik heb zoveel tijd om alles te bekijken en oooh ik moet echt een to do-list maken!
Gewoon een half jaar lang!

MarianneR schreef:Gaaf GF!! Wat voor werk ga je daar doen? En welke opleiding doe je?
Over het eten in ZA:
Ik herinner me inderdaad de 'bushmeat': impala (dat heb ik echt teveel gegeten... gehaktballen, bieflapjes, alles van de impala), kudu, wildebeest, krokodil...
Qua groente herinner ik me de zoete aardappelen, die heb je hier niet. Best lekker wel. En veel mais!! De toetjes waren uitmuntendVooral ene chocolade-mintachtige taart, klinnkt raar maar die was LEKKER!! Geen idee meer hoe het heet helaas...
Ik ga over 15 weken
zoete aardappelen en vlees van dat soort dieren als impala's heb k ook nog nooit gegeten, dus geen idee hoe het smaakt
haha 
die zijn meestal het lekkerst

Niet alle soorten Biltong hoor, maar de meeste vind ik wel lekker, ruikt niet altijd even fris, maar goed als je het eenmaal in je mond hebt, vergeet je de geur.
) en ik zat heel de tijd Biltong te eten, nou ik kan je vertellen, ineens kwam het er allemaal uit toen we een stop hadden om even wat te drinken.. haha, blij dat het niet in de auto gebeurden.
Gerbenfroh schreef:Ben benieuwd naar dat eten

Dan ben ik er in ieder geval al mee bekend en kom ik niet voor enorme verrassingen te staan

Het is gewoon vlees
Alleen wat zoeter vond ik.
(studeer dgk) maar het idee dat je het beest dat je eet nog in totaal hebt gezien was een beetje ehm apart 

whehe