Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
laulau85 schreef:Haha willen jullie dan voor mij daar heeeeel goed uit het raampje kijken???
Dan zullen wij waarschijnlijk op de terugreis een tussenstop hebben in Sharm el Sheik haha....
XChrisjeX schreef:Hotel Titanic in Hurghada....... 31 juli
hermlein1989 schreef:ik ben vanacht terug gekomen
ik vond het echt geweldig.
werd alleen gek van de mannen daar
we hadden jammer genoeg op veel van de dagen veel wind.Daardoor konden we bepaalde duikden niet maken.
Zelf heb ik ook voor het eerst gedoken. Een van de guides daar heeft het geduld gehad om toch zeker 4 keer te duiken en dan telkens iets dieper (elke keer 5 min ofzo).
Nu ga ik hier in nederland de cursus doen.
Die guide komt volgende maand naar nederland en dan ook een dag naar ons thuis toe.
Toen we gingen wrakduiken naar de el mina (ik niet) was er van de andere boot een vrouw omhoog gekomen die in 1 keer van 30 meter omhoog gekomen was. Ze kwam bewusteloos boven.
De guides die haar begeleiden wisten compleet niet wat er moest gebeuren. Ze gingen hartmassage doen op de buik enz. Toen onze guides dat zagen zijn ze gelijk naar die andere boot gegaan en hebben de vrouw gered.
Nu ligt ze nog 2 weken in de decom kamer.
daarna hebben we nog in een natuurpark (giftun) gedoken en in een ander.
heb op de eerste dag dat we daar doken met 2 dolfijnen gesnorkeld. Ze hebben eerst alle duikers opgezocht en toen kwamen ze nog even boven.
Het paardrijden heb ik maar gelaten. De paarden die bij ons in de buurt stonden waren echt super mager. Ik vond het dus veel ste zielig.
Verteld de manager van de duikclub me op de laatste dag (toen ik heb vertlede dat ik paardreed) dat hij zelf ook paardreed. Dus volgend jaar wel rijden.
naja
is volgens mij best een lang stuk geworden
ga zo maar eens naar school.
o_mariska_o schreef:60 euro vind ik redelijkhet gaat mij erom dat ik er niet heel veel tijd mee kwijt ben. ik hoot tussen 5 en 7 of ik gezakt ben, als ik niks hoor ben ik geslaagd. ik wil sowieso op een kameel rijden, dat wil ik echt al vanaf mijn 5de ofzo
toen waren kamelen al mijn lievelingsdieren! haha