Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sterretje87 schreef:Ik ga met Brookers mee!
Talisa schreef:Waar vlieg je dan op? Wij deden er 17 uur over om in Quito te komen maar moesten 2x overstappen.Ik vlieg in maart naar Ecuador, dat is ruim 15 uur vliegen. Ik vlieg 's nachts met KLM, en kom daar (incl 6 u tijdsverschil) dan 's ochtends aan. Dus ik denk dat ik maar een slaappil neemIemand nog aanbevelingen welke goed werken?
Mas schreef:ik volg dit topic even.Van de zomer vliegen wij naar New York en vroeg
me laatst ook af hoe ik me al die tijd ga vermaken in dat vliegtuig
nina88 schreef:Jullie hebben het hier over slaappilletjes, maar hoe komen jullie daar aan als ik vragen mag?
Een kennis van mijn vader was psychiater en die schreef eerder wel eens een receptje uit, zodat we een doosje pilletjes kregen. Maar helaas is hij geen psychiater meer.
Zijn er ook slaappillen die je zonder recept kunt krijgen? En zo ja, werken die dan wel?
Reden_ schreef:En eind augustus naar Turkije als alles goed gaat en ik er nog in durf.![]()
Ik denk dat ik een tijdschrift mee neem, ben niet echt een lezer. Een nagelvijl (een die wel door de douane komt) en dan een Talenboekje, mensen vinden het erg leuk en helpen je vriendelijk als je de taal probeert te spreken. En mischien een reisboekje, er zullen wast wel leuke dingen zijn om te bezoeken.
carlijn83 schreef:nina88 schreef:Jullie hebben het hier over slaappilletjes, maar hoe komen jullie daar aan als ik vragen mag?
Een kennis van mijn vader was psychiater en die schreef eerder wel eens een receptje uit, zodat we een doosje pilletjes kregen. Maar helaas is hij geen psychiater meer.
Zijn er ook slaappillen die je zonder recept kunt krijgen? En zo ja, werken die dan wel?
De dingetjes die zonder recept te krijgen zijn, zijn meer rustgevers zoals valeriaan, daar heb je ook een 'nacht-versie' van als ik het goed heb maar zwaar spul is t natuurlijk niet
Dan zou je via je huisarts een receptje moeten vragen.
Katja schreef:Talisa schreef:Waar vlieg je dan op? Wij deden er 17 uur over om in Quito te komen maar moesten 2x overstappen.Ik vlieg in maart naar Ecuador, dat is ruim 15 uur vliegen. Ik vlieg 's nachts met KLM, en kom daar (incl 6 u tijdsverschil) dan 's ochtends aan. Dus ik denk dat ik maar een slaappil neemIemand nog aanbevelingen welke goed werken?
Katja schreef:Pff, dat is altijd zwaar vervelend als je onderweg twee keer moet stoppen zonder dat je eruit mag. Dan is overstappen prettiger want dat kun je tenminste even je benen strekken.
Al moet ik zeggen dat wij op het heenweg er 30 uur over gedaan hebben omdat we een aansluiting gemist hadden dan wordt het natuurlijk weer minder.
Javelin schreef:Ik ben nu 2x naar Amerika gevlogen. 1x met Singapore Airlines en 1x met Martinair. Beide keren hadden we een schermpje in ons voorstoel zitten. Heb me echt geen minuut verveeld: filmpjes, videoclips, spelletjes, kinderfilms. De 2e keer ging ons zoontje van 5 mee en daarvoor hadden we voor alle zekerheid een dvd-speler meegenomen met wat filmpjes. Na 9 uur zei hij: zijn we er nu alDie heeft zich prima vermaakt met het schermpje en zijn dvd-speler