Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marije112 schreef:Ik zou wel graag gaan, maar ik hoor die verhalen over hem en z'n ex die voor 't eerst op vakantie gingen en ik weet 't niet meer zeker hoor..
En als we gaan moeten we nog kiezen waar we heen gaan..
Vriendlief kan absoluut niet tegen hitte (wat ik heerlijk vind)..
Daarnaast vind ik 't heerlijk om aan 't strand te liggen enzo, terwijl dat ook iets is waar hij niet tegen kan..
Eigenlijk is Finland oid perfect voor ons, maar ik denk dat dat onbetaalbaar is?
Daarnaast wil ik nog een weekje op trektocht, hij gaat waarschijnlijk 3 weken met vrienden weg, ik ga waarschijnlijk nog een weekje met vriendinnen..
Ik hoop heilig dat 't er nog van komt, maar ik vrees van niet
Marije112 schreef:Marije112 schreef:Ik zou wel graag gaan, maar ik hoor die verhalen over hem en z'n ex die voor 't eerst op vakantie gingen en ik weet 't niet meer zeker hoor..
En als we gaan moeten we nog kiezen waar we heen gaan..
Vriendlief kan absoluut niet tegen hitte (wat ik heerlijk vind)..
Daarnaast vind ik 't heerlijk om aan 't strand te liggen enzo, terwijl dat ook iets is waar hij niet tegen kan..
Eigenlijk is Finland oid perfect voor ons, maar ik denk dat dat onbetaalbaar is?
Daarnaast wil ik nog een weekje op trektocht, hij gaat waarschijnlijk 3 weken met vrienden weg, ik ga waarschijnlijk nog een weekje met vriendinnen..
Ik hoop heilig dat 't er nog van komt, maar ik vrees van niet
We hebben het er over gehad, en heeft het geld liever over om 3 weken met z'n maatjes op stap te gaan dan met mij.. Nouja, dan niet he..Ik vermaak me wel met m'n eigen dingen dan.. Ja, hij heeft het letterlijk zo gezegt
Zw_Mikkel schreef:Suusoi schreef:Gran Canaria ben ik in de herfstvakantie geweest! Was heel mooi en erg lekker weer. Waar ga je precies heen ?
Wij gaan naar Playa del Inglés...
mijn ouders gaan volgende week naar Gran canaria dus ben benieuwd..
Heb er al zo'n zin in
Citaat:We zijn wel van plan om een last minute te pakken, heeft iemand hier ervaringen mee?
Ik wil graag naar griekenland ofzo!
_June schreef:@angelfire: als je nu boekt krijg je nog vroegboekkorting en zijn de goedkopere leuke acc. nog niet ramvol! Wij hebben zaterdag geboekt
Vriendlief en ik gaan 10 dagen naar Marokko!