Oeehh ik ben blij dat het nu helemaal vast staat!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik moet nog heel wat sparen zag ik net.
En met Kerst worden we dubbel uitbetaald, laat ik 1e kerstdag nou net 2 diensten achter elkaar moeten werken (van half 1 tot half 10
)
hehe

Ntlie_ schreef:Damn, is het daar echt zo erg dat je daar als meisje niet eens door dat dorp kan lopen?(Wij zijn allebei blond en natuurlijk alleen met z'n 2en
)
We waren ook niet echt van plan om in ons eentje op stap te gaan (toch?) maar bij excursies enzo heb je daar toch geen last van? En in het resort ook niet neem ik aan?
Verder, ik begrijp dat die prikken dus niet verplicht zijn maar wel slim? Waarvoor zijn die precies dan? (tegen welke ziektes?)
En uhm we hadden twee hotels/resorts op het oog, ben alleen de namen even kwijt.

?
. Ook de mensen in het hotel spraken me constant aan en vertelden aan mij en mn vriend dat ik 'so beautifull' was. Ach zolang het daarbij blijft kan ik er alleen maar om lachen. (goed voor je ego). Echte handtastelijkheden heb ik niet meegemaakt gelukkig.
Maar ach, Italiaanse of Spaanse mannen ook superopdringerig zijn, dus ik vond het allemaal wel meevallen. Vriendinnetje van mij was overigens 5 miljoen kamelen waard, aldus een voorbijganger