heijderbos en kempervennen vond ik denk ik toch wel de leukste, en heijderbos nog ietsjes meer. dus zou naar heijderbos gaan. en ojaa als iemand nog naar heijderbos gaat, en dan naar die manege (manege bergemo) zou die dan willen kijken voor .... boyke willen kijken? ik had gehoord dat die nu niet meer voor de lessen wordt gebruikt, (te oud) maar nog wel voor die stapritjes, en als je er bent? en hem toch ziet, en een fotocamera of mobiel met camera bij je hebt? wil je dan ook een foto maken?
huttenheugte huttenheugte huttenheugte huttenheugte!!! Die is echt super. Verder is er nog 1 in de veluwe?? De duurste hier in Nl dacht. Die is nieuw gebouwd na een brand. Moet ook heel mooi zijn.
Maar ik zweer bij huttenheugte. misschien kom ik je wel tegen, staat wel in de planning om te gaan?
Zie dat je al geboekt heb maar vind zelf de Heidebos het leukst. Eemhof is na de verbouwing (brand?) heel ongezellig geworden. Vossemeren is ook heel leuk maar vind het zwembad daar niet zo. Iig veel plezier bij Vennebos
Ben het met je een Sappos, Eemhof is na de brand een stuk minder gezellig geworden. Geen overdekte plaza maar een soort italiaans dorpje, en het is echt een hele kleine plaza geworden. Met maar een paar restaurantjes en een supermarkt.
Ja dat is waar, zwembad is geweldig. Maar vroeger was het leuker, hadden ze een soort schietstoel als glijbaan Die was zó gaaf. Er is ook een centerparcs ( Geloof kempervennen) Met een glijbaan die helemaal zwart is, die is ook tof. Is overigens al járen geleden dat ik voor het laatst in Centerparcs was, met uitzondering van de Eemhof, dat is nog redelijk aan te rijden en daar ging ik nog wel eens een dagje heen om te zwemmen.
Even een tipje tussen door voor de mensen die met kleine kinderen gaan en dus profiteren van de jonge gezinnen korting.Ze kunnen om legitimatie vragen van je kind.Dit omdat de korting geldig is tot 2 jaar en ze niet goed het verschil kunnen zien tussen 1,5 en 2 jaar. Zo kijken ze of je er geen misbruik van maakt.
Voor de rest iedereen veel plezier met een weekje weg.In september gaan wij een weekje naar Meerdal.
kempervennen is wel leuk, alleen het nadeel is dat alles als je ver weg zit (het centrum, zwembad, receptie) zover weg liggen dat je met het busje moet gaan. Het zwembad is wel heel erg leuk met een bad waar je allerlei tropische vissen en haaien kan zien met een duikbril.
wij zijn 2 weken geleden in landal de rabbit hill geweest in overijssel. Ik ben echt weg van de landals nu. ik vind de huisjes mooier en het kinder entertainment is daar echt super leuk. en idd een stuk goedkoper. wij gaan t 1e weekend van november er nog eens heen en dan betaal je maar 290,00 voor een 6-persoons huisje. alleen het zwembad is daar niet groot. ik wilde ook voor het vennenbos gaan toen, maar wij deden last minutes en daar was geen plaats meer.