dus haha nee hier worden niet zó vaak mensen gedood en oliebol als daar, hier hebben wij ook geen tralies en zware waakhonden he. Anders hadden we dat ook wel gehad
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dus haha nee hier worden niet zó vaak mensen gedood en oliebol als daar, hier hebben wij ook geen tralies en zware waakhonden he. Anders hadden we dat ook wel gehad

MrsSoliana schreef:Het is niet gevaarlijker noch crimineler, het is gwn geen nederland. Maar dat blijft een moeilijk iets om over te brengen heb ik gemerkt. Dus ga er maar vanuit dat het crimineel is en zeer gevaarlijk dan word je spullen niet gestolen en word je niet aangerand.
Veel vrienden van mij wonen er nog en ook die hebben geen prettige verhalen. Gelukkig heb ik niet zulke erge dingen mee gemaakt
.
rowo schreef:Nee idd dat durf ik daar ook niet meer, vind het te eng. Dat je alleen al met je deuren op slot moet rijden vind ik al niet wat.
Maar het is en blijft een mooi eiland.. Ik zou er niet willen wonen, maar kan er zeker wel elk jaar op vakantie
Wat ik echt een aanrader vind wat stranden betreft is Blauwbaai en Jan Thielbaai. De laatste is wel een stuk drukker vanwege de resorts die erom heen liggen maar maar 's avonds kan je er heerlijk naar de zonsondergang kijken
Wat zeker ook een hele mooie maar vooral speciale ervaring is is met dolfijnen zwemmen bij The Dolphin Academy. Het kost wel aardig wat maar het is een ervaring die je je hele leven bijblijft. Ik vond de hoogste berg (ben even zn naam vergeten, tafelberg oid) beklimmen ook erg leuk om te doen. Het is wel verstandig omdat in de ochtend te doen want het is een behoorlijke klim. Eenmaal boven heb je echt een heel gaaf uitzicht! MArl0esJuh schreef:Ik zat trouwens in het Chogogo resort.
Ik deed altjid mee met de teenerparade, van onze school. Ben je daar ook naar wezen kijken ? Echt heel gaaf, maar zeker 6 uur lang lopen en dansen
. 
) Nou ik was het op een gegeven moment wel zat maar vond wel dat de kleding erg gaaf eruitzag! 

. Zeker als je ervaren bent en klei ngropje wordt het gewoon een actief ritje. 
Heb er echt super veel zin in
! 
Wij gaan een huis huren bij/op de berg, geen idee even hoe het daar heet

) zoeken mekaar automatisch op...
)
en heel veel duikplekken. the place to be at night is karels bar en havanna's
. een heel mooi strand is sorbonne.
rowo schreef:MrsSoliana schreef:Het is niet gevaarlijker noch crimineler, het is gwn geen nederland. Maar dat blijft een moeilijk iets om over te brengen heb ik gemerkt. Dus ga er maar vanuit dat het crimineel is en zeer gevaarlijk dan word je spullen niet gestolen en word je niet aangerand.
Ik ben er dan 2 jaar geleden geweest en dit jaar weer en vond het veeeel crimineler als toen. Op advies van kameraad van mijn vriend moesten we de deuren van de auto op slot doen als we reden. Er werden steeds meer mensen overvallen in hun auto en zeker met zijn 2en op pad gaan. Dat was toen wel anders...
.