Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MrsSoliana schreef:Het is niet gevaarlijker noch crimineler, het is gwn geen nederland. Maar dat blijft een moeilijk iets om over te brengen heb ik gemerkt. Dus ga er maar vanuit dat het crimineel is en zeer gevaarlijk dan word je spullen niet gestolen en word je niet aangerand.
rowo schreef:Nee idd dat durf ik daar ook niet meer, vind het te eng. Dat je alleen al met je deuren op slot moet rijden vind ik al niet wat.
Maar het is en blijft een mooi eiland.. Ik zou er niet willen wonen, maar kan er zeker wel elk jaar op vakantie
MArl0esJuh schreef:Ik zat trouwens in het Chogogo resort.
rowo schreef:MrsSoliana schreef:Het is niet gevaarlijker noch crimineler, het is gwn geen nederland. Maar dat blijft een moeilijk iets om over te brengen heb ik gemerkt. Dus ga er maar vanuit dat het crimineel is en zeer gevaarlijk dan word je spullen niet gestolen en word je niet aangerand.
Ik ben er dan 2 jaar geleden geweest en dit jaar weer en vond het veeeel crimineler als toen. Op advies van kameraad van mijn vriend moesten we de deuren van de auto op slot doen als we reden. Er werden steeds meer mensen overvallen in hun auto en zeker met zijn 2en op pad gaan. Dat was toen wel anders...