Vrijwilligerswerk in het buitenland.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

elcke

Re: Vrijwilligerswerk in het buitenland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 14:18

tripjes in tanzania zijn behoorlijk duur hoop dat als ik het daar regel het allemaal mee valt. In Suriname bijv kon je heel veel zelf regelen en dan koste tripje 30 tot 50 euro, de duurst was 150 euro dat valt wel mee

Ferroowtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 09:31

Over 2 weken zit ik in Botswana! Safari's te paard begeleiden!!! En jonge paarden inrijden

elcke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 10:15

wow dat is gaaf

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 16:06

Ik wil heel graag volgende zomer een tijd (1 of 2 maanden) naar het buitenland, vrijwilligerswerk doen, maar de kosten houden me tegen.
Heel leuk allemaal, ik doe al het werk vrijwillig, hoef geen luxe verblijfplaats of luxe maaltijden, maar een paar duizend euro heb ik er niet voor! Studeren, op kamers, alles kost geld.
Ik snap best dat je vlucht en verblijf geld kost, maar rond de 2500 euro voor een maand vind ik toch écht absurd. Scheve mond

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 16:37

Mocca schreef:
Ik wil heel graag volgende zomer een tijd (1 of 2 maanden) naar het buitenland, [***] doen, maar de kosten houden me tegen.
Heel leuk allemaal, ik doe al het werk vrijwillig, hoef geen luxe verblijfplaats of luxe maaltijden, maar een paar duizend euro heb ik er niet voor! Studeren, op kamers, alles kost geld.
Ik snap best dat je vlucht en verblijf geld kost, maar rond de 2500 euro voor een maand vind ik toch écht absurd. Scheve mond

Bouworde holéé holaa Knipoog. Ik ben vorig jaar drie weken in Polen geweest, heb in totaal iets van een
300€ betaald.. Prijs van de reis van 210, rest was voor het vervoer ter plaatse (trein-taxi) in de weekends, eten tijdens de weekend en uitstapjes tijdens de weekends. In nederland is het trouwens nog een pak goedkoper. Ik weet dat onze Nederlandse reisgenoten maar iets van een goeie 100€ betaalden (had te maken met één of andere subsidie van de overheid die er in Nederland wel is, in Belgie niet).
http://www.bouworde.be
http://www.bouworde.nl

Als je van Belgie bent, kijk ook misschien eens op http://www.viavzw.be. Is ook niet zo duur hoor!

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 16:39

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 16:47

ELpatcho schreef:
http://www.worldservants.nl/

is ook al vanaf 16 jaar

"Elke deelnemer betaalt een deelnemersbijdrage van gemiddeld € 1.995"

Dat vind ik al een behoorlijke smak geld voor een student hoor Clown (voor mij toch allesinds!)

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 16:50

jah das waar.. kwist alleen dat het ook voor 16 jarige was en omdat daar naar gevraagt werd Knipoog

tja geld moet je er voor over hebben..

elcke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 19:37

misschien gewoon een weeshuis benaderen wat je leuk lijkt hebben wij ook gedaan en we hoeven alleen ons verblijf en de ticket te betalen en een vrijwillige bijdrage. Dan is het nog wel duur maar dat komt door het ticket. Gewoon goed zoeken op het land waar je heen wil. Ik heb ook veel gebruik gemaakt van een reisforum, nl wereldwijzer.nl is misschien ook een tip om eens te kijken.

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 22:27

In Tsjechië zijn een aantal Nederlanders een recreatief paardenbedrijf gestart, waar vrijwilligers van harte welkom zijn! Kijk eens op de website: www.svarava.nl onder het kopje actueel.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 20:36

ELpatcho schreef:
http://www.worldservants.nl/

is ook al vanaf 16 jaar

Hier ben ik vorig jaar mee weg geweest naar Egypte, bouw van een daklozenopvang in Beni Suef. Ik heb een hele leuke tijd gehad daar en het was een hele leuke ervaring. Ik zit na te denken om het volgend jaar weer te gaan doen, maar dan naar Brazilie. De kosten heb ik allemaal bij elkaar gekregen door sponsoring.

Over een week ga ik voor twee weken naar Roemenie (voor twee weken), contacten leggen daar met de jongeren en ook wat bouw werkzaamheden doen daar. Hoeveel dat gaat kosten weet ik nog niet, we moeten iig 300 euro zakgeld meenemen, dus veel meer zal het wrs niet worden.

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 22:35

Myrz schreef:
ik wou dit jaar gaan, maar ben pas 17 Boos!

dat problleem heb ik ook
maar met me opleiding die ik nu ga doen (pabo) kan ik ook stage gaan lopen in het buitenland en afrika staat dan wel nummer 1 voor mij africam verslaafde

officieel mag je pas vanaf je 18e in het buitenland werken, met uitzondering van belgië

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 18:10

Ik heb van mn huisarts 'groen' licht gekregen om te beginnen met mn vaccinaties Haha!

wendely

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 19:23

Ik zit ook al weken het internet af te speuren om zoiets te gaan doen. Of vrijwilligerswerk in Afrika o.i.d. maar het lijkt me ook super leuk om in Australië en jillaroos cursus te volgen en daarna op een ranch te gaan werken.
Ik ben alleen wel op zoek naar iemand die dat ook wil, lijkt me geen strak plan daar helemaal in m'n uppie heen te gaan Lachen