Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
blauw00gje schreef:Haha ja, de markt in Turkije is altijd leuk!
Al koop je niks, het is alleen al leuk om te kijken
Ook hoeveel rotzooi ze verkopen!
Maar er zitten ook wel hele leuke/mooie dingen bij
blauw00gje schreef:Ja klopt!
Haha, maar eigenlijk hebben ze bijna op alle markten in Turkije wel hetzelfde hoor
patjelisa schreef:blauw00gje schreef:Ja klopt!
Haha, maar eigenlijk hebben ze bijna op alle markten in Turkije wel hetzelfde hoor
Ja dat klopt maar manavgat is goedkoper dan zeeman![]()
ben je ook in manavgat geweest?
blauw00gje schreef:Volgens mij was het gewoon een excursie..
Het was met een jeepsafari..
blauw00gje schreef:Oh nee, we zijn daar langs geweest met een jeepsafari.
Vond het wel erg mooi!
Kreeg wel een vreemd gevoel toen ik daar die militairen met wapen zag rondlopen..
Dat vond ik echt minder, maja..
blauw00gje schreef:En wat doen ze dan?
Ik voelde me er niet echt veilig door
patjelisa schreef:blauw00gje schreef:En wat doen ze dan?
Ik voelde me er niet echt veilig door
Hun vinden dat het land een beetje verpest is door ons toeristen
kijk wij mogen eigelijk alles drinken roken seks voor het huwelijk topless lopen weet ik veel wat en dat zien andere Turken en die willen dat ook dus.
Koerden willen het extreme moslim geloof houden.
en wat doen ze met die bommen nou die plaatsen ze in toeristische plekken zodat toeristen bang worden en niet meer komen
patjelisa schreef:blauw00gje schreef:Ja klopt!
Ja dat klopt maar manavgat is goedkoper dan zeeman![]()
ben je ook in manavgat geweest?
SweetMellie schreef:Ik ga niet naar het zelfde hotel als jij , maar vorig jaar zijn mijn vriend en ik voor het eerst samen 1 week all inclusive naar Side geweest naar Club Sidera (GEWELDIG!!) En dit jaar gaan we 14 dagen naar Gumbet, vlak bij bodrum , ook all inclusive , naar Club Olea. Erg spannend! We gaan 25 juni , kan niet wachten!!Onze tweede vakantie samen (voor mij is dit de 3e keer Turkije) De jaren ervoor gingen we naar Aruba, maarjha, als je het zelf moet betalen is dat wel erg duur!
Wens je veel plezier!
switchx schreef:SweetMellie schreef:Ik ga niet naar het zelfde hotel als jij , maar vorig jaar zijn mijn vriend en ik voor het eerst samen 1 week all inclusive naar Side geweest naar Club Sidera (GEWELDIG!!) En dit jaar gaan we 14 dagen naar Gumbet, vlak bij bodrum , ook all inclusive , naar Club Olea. Erg spannend! We gaan 25 juni , kan niet wachten!!Onze tweede vakantie samen (voor mij is dit de 3e keer Turkije) De jaren ervoor gingen we naar Aruba, maarjha, als je het zelf moet betalen is dat wel erg duur!
Wens je veel plezier!
Ik ga ook 25 juni
Astor schreef:Ik heb er echt zin in
Ben echt aan vakantie toe...
ben echt kapot