Noorwegen of zweden, hier is erg veel te zien en te doen en uit te gaan. Wat ook misschien nog in het budget kan passen is Marokko, erg apart en mooi.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
juniper schreef:Is die reis die je gaat maken fictief of niet? als je hem echt gaat maken, en je maakt hem aan het einde van dit schooljaar kan je helaas een bestemming buiten Europa vergeten denk ik, een ticket kost, als je zo laat boekt meer dan jullie budget voor de hele reis.
Wat denk je van Spanje? Ik weet niet hoelang je wilt gaan, maar je kunt bv naar een taalschool in Madrid of..hoe heet dat ook alweer..iets met Va ofzo..iig bekend om talenscholen gaan. Daar kan je arrangementen boeken en misschien ook om maar 1 week halve dagen Spaans te leren. Dan heb je ook nog vrije tijd, en dus je ticket en verblijf al geregeld (je verblijft via zo'n school in gastgezinnen)
Dan kun je ook zelf nog leuke dingen doen, en je zit in je budget.
Njen schreef:Kroatië, maar ik betwijfel of je dat met je budget voor de hele klas haalt.
JustBepr0ud schreef:Spanje- Barcelona/lloret de mar/Malgrat
zijn wij ook heen geweest met school! en het was echt geweldig! veel cultuur gezien, en heel leuk uitgaan
patsur schreef:Barcelona! Misschien terug via Parijs en Brussel?
tax schreef:Lapland!
Super! Rondreizen met een slaaptrein.. hier en daar een hotelletje en de echte cultuur proeven! Super!
Ronja schreef:tax schreef:Lapland!
Super! Rondreizen met een slaaptrein.. hier en daar een hotelletje en de echte cultuur proeven! Super!
Ja vind ik ook! Je kunt ook blokhutjes huren of in jeugdherbergen slapen. Je kunt (meerdaagse) bergwandelingen/trektochten maken, kanotochten enzovoorts.
Lapland is overigens het overlappende gebied van noord-Noorwegen, Zweden, Finland en een stukje Rusland, voor wie dat niet wist
Zuid-Zweden en Noorwegen is ook al erg leuk en mooi en afwisselend hoor, en je bent er zo!
Jaro_Lover schreef:Mexico was voor mij echt onvergeetelijk en dan vooral Playa del Carmen.
Maar.. Het is sterves duur!![]()
Spanje wil ik absoluut niet meer heen!