Must see in London?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lowara

Re: Must see in London?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 23:27

gisteren naar covent garden geweest en het was inderdaad supergezellig.
voor de uitgaans mensen onder ons, neem nette schoenen mee, met gymschoenen kom je de uitgaansgelegenheden vaak NIET in.
wij zijn bij verschillende tentjes uitgeweest en het is echt de moeite waard Ja
( hou er alleen rekening mee dat na 1 uur er geen ondergrondse meer rijdt, wij kwamen daar om 3 uur in de nacht achter Nagelbijten / Gniffelen was verdomd koud de anderhalf uur daarna die we hebben moeten besteden om terug te komen met alternatief vervoer)

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 12:34

Ik wil nog steeds een Londen bokt meeting! Haha!

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 12:41

Gerbenfroh schreef:
Ik wil nog steeds een Londen bokt meeting! Haha!

Waar en wanneer? Haha!

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 12:42

Haha zeg het maar! Haha!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-07 14:10

Het is bijna zoveeer Cool

Nog meer mensen ideeen? Haha!

sorla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 17:31

Wat een leuk topic Haha!
Ik ga 13 t/m 16 juli naar London, dus dit zijn leuke tips Haha!, en wij hebben een hotelletje aan het Hyde Park, lijkt me hartstikke leuk. Ik heb wel even een vraagje, het hotel en vliegtuig heb ik nu betaald, maar kunnen jullie mij een richtprijs geven van de prijzen in london, het eten, de bezienswaardigheden, metro enz?

Dankjulliewel Haha!

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 18:28

sorla schreef:
Wat een leuk topic Haha!
Ik ga 13 t/m 16 juli naar London, dus dit zijn leuke tips Haha!, en wij hebben een hotelletje aan het Hyde Park, lijkt me hartstikke leuk. Ik heb wel even een vraagje, het hotel en vliegtuig heb ik nu betaald, maar kunnen jullie mij een richtprijs geven van de prijzen in london, het eten, de bezienswaardigheden, metro enz?

Dankjulliewel Haha!

Metro £5.10 voor een dagkaart zone 1-2 (dus niet van het vliegtuig naar het hotel). Bezienswaardigheden: musea zijn gratis (sommige exhibities niet, maar die kun je gerust overslaan), en het eten is zo duur als dat je het zelf maakt. Lachen

sorla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 20:21

Dankje MacavityL , waar kun je zo'n metro dagkaart kopen dan?

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 21:59

Op elk station Ja

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 00:54

Heeee!!
Wij gaan met 4bokkers paar daagjes naar londen deze zomer!!

Waar overnachten jullie en hoe gaan jullie erheen?

Wij willen gaan vliegen omdat het heeel veel tijd scheelt en niet duur is. Qua overnachting lekker lowbudget omdat het toch maar voor paar daagjes is en we als het goed is alleen slapen in het hotel! Iemand suggestie?

Daarnaast wil ik samen met Shanti naar een theatervoorstelling daar, maar weet niet hoe ik dit moet aanpakken. De voorstelling draait in Dukes of York, kent iemand dit? 5juli gaat het in premiere. Vroeg me alleen af wat de kaartjes kosten en kan je al vanuit nederland bestellen? ik wil nl echt graag goede plekken en durf dus niet last minute daar een kaartje te scoren!!! Wie heeft er een tip? *LOL*

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 01:59

Naar Londen zou ik met EasyJet vliegen. Prijzen beginnen al vanaf 10-15 euro enkele reis (excl. tax) als je een beetje op tijd boekt (6-8 weken van tevoren of nog eerder). Houd er wel rekening mee dat je dan niet op Londen City vliegt, maar op een van de andere luchthavens. Is geen probleem, er gaan bussen/treinen/metro's naar het centrum. Even opletten dat je dan de voordeligste optie neemt, meestal zijn dat shuttlebussen. Treinreizen zijn duur in de UK.

Toen ik in Edinburgh naar een musical wilde, heb ik de kaartjes van tevoren geregeld via internet, via de site van het theater waar de musical plaatsvond. Betaald met credit card, je krijgt dan een mailtje met een reserveringsnummer en dat moet je meenemen. Probeer op internet de website te vinden van Dukes of York en houd die goed in de gaten. Zodra je weet op welke datum je ernaartoe wilt, kun je kaartjes bestellen.

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 10:50

Jaaa de site van Duke of York heb ik. Er is ook mogelijkheid telefonisch te reserveren. Maar als je vanuit Nl reserveert zal inderdaad creditcard nodig zijn. Kon jij dan die avond zelf de kaartjes daar op halen?

we willen inderdaad op tijd gaan boeken. Gaan er vanaf elke andere luchthaven shuttle bussen naar londen? Die kan je gewoon pakken op de luchthaven, hmm dat is zeker handig. Waar zet die je af? Londen centraal ofzo? Dan nog bij je hotel zien te komen Knipoog

Zijn taxi's duur in londen? Jaa zeker? Tong uitsteken

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 10:54

Picadilly circus, Londen brigde,Towerbridge, London's dungeon, Harrods, Emely's(mag je al het speelgoed uitproberen), London's eye, Covent Garden echt vanalles en nog wat Knipoog

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 20:58

hallow schreef:
Picadilly circus, Londen brigde,Towerbridge, London's dungeon, Harrods, Emely's(mag je al het speelgoed uitproberen), London's eye, Covent Garden echt vanalles en nog wat Knipoog

Hamleys Knipoog

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 22:18

ja dat wassum! Clown

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 10:54

Ellebel schreef:
Covent Garden is een aanrader. En als je een musical wil zien: Er zit op Leicester square een ticket booth, waar ze op de dag van de voorstelling kaartjes met korting verkopen (vaak voor de halve prijs). Je kunt niet kiezen waar in de zaal je zit, maar het scheelt wel enorm. Wij zijn voor de halve prijs naar Avenue Q geweest (echt een aanrader als je van De Muppets houdt en niet bang bent voor wat ruige poppen-sex Clown ) en hadden prima plaatsen, 5e rij bijna in het midden Haha!

Hé, fijne tip, dank je wel! Ik ga dit weekend, en we gaan sowieso naar Les Miserables op vrijdag. Die is al geboekt, maar ik zou best zaterdag ook nog voor een leuk(er) prijsje naar een musical willen. Zat net al te kijken naar tickets voor Lord of the Rings, maar die is toch ook wel weer duur. Maar zeker een goed idee om dan zaterdag even daar langs te gaan en te kijken voor welke musicals er nog kaartjes zijn!