Kos...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alytje

Re: Kos...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 14:22

Oooh die naam Kipriotis komt me erg bekend voor! Veel plezier nog Tierania_!! Ik ben jaloers op je Tong uitsteken

Wij zaten in appartementencomplex Boheme, aan de Kanaristraat in de wijk Lampi. Wij zaten ongeveer 2 km van het centrum van Kos-stad, fietsend was je er binnen 10 minuten.
Haha ik was trouwens met iemand uit Brabant en die heb ik gewoon steeds naar de Fashion meegesleept ipv de kroegen in *LOL*

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 19:53

Ik zit trouwens nu in Kos-Stad haha bij ons hotel is het 3 km van kos-stad Lachen maar we gaan gewoon met het busje voor 1 euro is echt niet duur Lachen

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 20:04

Wij zaten in Manine, ook in Lampi, fietsen gehuurd en binnen no-time was je in het centrum.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 21:02

Ik ga 23 augustus met mijn vriend 11 dagen naar Kos, naar het plaatsje Tigaki Lachen

Die "lazy cruise", kun je dat gewoon doen vanuit de haven van Kos stad ofzo? Zoiets hebben we vorig jaar ook gedaan op Zakynthos, een boottocht naar verschillende strandjes enzo waar je kon snorkelen, was heel erg leuk! Toen kwamen we er ook later achter dat het vanuit de haven stukken goedkoper was dan vanuit de reisorganisatie Clown

Rachelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 21:08

kan je idd vanuit de haven doen. liggen ca 10 boten naast elkaar. wij zijn met santa maria gegaan, was erg leuk. Haha!
wij gaan waarschijnlijk volgend jaar naar zakynthos Cool

veel plezier Knipoog

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 22:56

Morgennacht om 04:00 vertrekt mijn vliegtuig richting Kos Haha!
Ons hotel is Iberostar Kipriotis Panorama, ben benieuwd!

Alytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 11:15

Ireentjuh schreef:
Ik ga 23 augustus met mijn vriend 11 dagen naar Kos, naar het plaatsje Tigaki Lachen

Die "lazy cruise", kun je dat gewoon doen vanuit de haven van Kos stad ofzo? Zoiets hebben we vorig jaar ook gedaan op Zakynthos, een boottocht naar verschillende strandjes enzo waar je kon snorkelen, was heel erg leuk! Toen kwamen we er ook later achter dat het vanuit de haven stukken goedkoper was dan vanuit de reisorganisatie Clown

jep dat kun je gewoon in de haven boeken. Maar je hebt ook veel winkels rondom de haven waar je kunt boeken. Bij ons kostte het zo maar 20 pp ipv 40 pp bij de reisorganisatie.. Die lazycruise is echt een aanrader Lachen Veel plezier allemaal!

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 20:14

Ik ben helaas vandaag weer teruggekomen uit Kos
Maar super leuke vakantie gehad! Haha!

roanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 20:27

Tierania_ schreef:
Ik ben helaas vandaag weer teruggekomen uit Kos
Maar super leuke vakantie gehad! Haha!

is altijd zo om he die vakantie Huilen

Curly85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 20:42

Ik ben ook geweest maar tjonge wat een hoeveelheid hollanders vond het een beetje tegenvallen hoor! Ovral Gerard Joling en Jan Smit zit ik niet op te wachten!!! Wel leuk appartement en hele leuke mensen leren kennen. Maar zou niet nog een keer gaan. Maar ben misschien te oud (22) en heb een relatie dus wie weet speelt dat wel mee

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 11:13

Haha..ik ben ook 22 en een relatie maar ik heb wel lol gehad hoor! Ben net een paar daagjes terug en ik heb echt een heerlijke vakantie gehad. Lekker aan het strand liggen, grieks eten, dansen tot je erbij neervalt, dom l*llen met zatte Nederlanders, Israëliers of Grieken, nee...ik heb me wel vermaakt.

Wij zaten in appartement/hotel Oscar btw, redelijk centraal in Kos-stad. Lekker fietsje gehuurd de hele week, dus niet terug lopen na het stappen.

Het is wel echt een stap/jongerenparadijsje, ik zou er niet heen gaan mijn mijn vriendje..haha..teveel puberale feesthormonen daar!!

Curly85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 21:31

Ik heb het best naar mijn zin gehad hoor maar 2 weken was wel iets te lang. Zou eerder 10 dagen gaan ofzo. En ik zie graag ook een beetje cultuur en dat was er maar bar weinig vond ik. Toch prima vakantie gehad waar ik goed naar terugkijk!
Maar je zegt het puberale feesthormonen..........

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 22:19

haha, misschien ga ik met mn 25e toch nog even puberaal doen Haha! Al zal het begin oktober wel een stuk rustiger zijn met de pubers Knipoog

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 22:43

haha, om die rede gaan wij ook niet naar Kos-stad.. Tigaki schijnt wat rustiger te zijn, maar we zullen zien Lachen

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 07:25

Wij zitten ook niet in Kos-stad, we gaan naar Mastichari (of zoiets Knipoog ) Vind ik ook wel prima eigenlijk Lachen

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 09:32

Qua cultuur inderdaad weinig gezien, maar om heel eerlijk te zijn gingen we daar ook niet voor. Wél zijn we naar Níssyros geweest (vulkaaneiland), best wel indrukwekkend, grappige gids en mooi om je een dagje te vermaken (zeker met fotocamera)!

Wij zijn 8 dagen geweest, en dat vond ik ook wel lang genoeg, ik ben al 22, dan hou je iedere avond stappen niet meer vol hé..haha Knipoog

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 10:06

Dreamy schreef:
Morgennacht om 04:00 vertrekt mijn vliegtuig richting Kos Haha!
Ons hotel is Iberostar Kipriotis Panorama, ben benieuwd!

Wij zaten tot 2 augustus in Hotel Kipriotis Village en jou hotel ligt 200 M. ofzo verder ik had je best kunnen zien Ja Tong uitsteken

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 21:08

Hallo!

Het hotel was echt super!
We zijn maar 2x echt in kos-stad geweest, verder alleen bij het hotel rondgehangen Lachen

@ Tierania_ ; pfoe, ja, je was idd dichtbij! Ja Heb jij het ook leuk gehad? Lachen

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 16:32

Ja wij hebben het ook super gehad Haha!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 22:56

Ikke vertrek dinsdag ochtend om 5 uur. Helaas gaan we niet echt lang (maar 6 daagjes, zondag al weer terug) maar ik heb er echt rete veel zin in. Heb een boekje over Kos gekocht van de ANWB, staan echt vet veel nuttige tips in.

Vraagje...

In dat boekje hebben ze het er over dat er in sommige plaatsen goed gesurfd kan worden. Maar er word niet duidelijk bij gezegd of het om surfen met alleen een plank, of om windsurfen gaat? Iemand enig idee of er ook met alleen een plank gesurft kan worden? Lijkt me echt zoooo gaaf om dat eens een middagje te proberen...