Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

hahaha Steffie89 schreef:Kan je in renesse zelf ook een beetje goed uitgaan?
MissBonny schreef:Steffie89 schreef:Kan je in renesse zelf ook een beetje goed uitgaan?
Wij zitten dus in Scharendijke hé. Renesse schijnt een aardig endje van ons vandaag te zijn..
[/quote]
[/quote]Steffie89 schreef:Kan je in renesse zelf ook een beetje goed uitgaan?
Van de rest vonden we de muziek niet goed klinken
Naar de Appelhof

Alexx schreef:ik vind uitaan in renes altijd vrij verschrikkelijk... Jammer, want ik hou van uitgaan
MissBonny schreef:Maar jullie hadden er toch één gehuurd?
Heb jij misschien ook gezien hoe 't zat met mensen die een eigen tent meenamen?
! en er waren zelfs nog tenten die veeel groter waren. 3 meisjes hadden nog een grooter voorstuk eraan.m aar er is echt plek genoeg! MissBonny schreef:Steffie89 schreef:Kan je in renesse zelf ook een beetje goed uitgaan?
Wij zitten dus in Scharendijke hé. Renesse schijnt een aardig endje van ons vandaag te zijn..

het was echt super leuk. Wij zaten op camping de duinhoeve, is goed bevallen en erg gezellig.

op 2 jongens naa
maargoed. das een verhaal apart. de schuur is inderdaad niet bijzonder. maar vond het wel erg gezellig
en je moet het gewoon wel gezellig maken, waarom zijn jullie niet gerwoon lekker overdag weg geweest? wij zijn ook naar renesse en zierikzee geweest enzo. en dan daar lekker gegeten en naar st stand als t alsnog mooi weer werd en anders terassje of winkeltjes kijken
... maar ik sluit me bij je aan, leve het zuiden!
Zijn gister met de banaan achter de boot gegaan. Hebben nog een dag in Renesse op het teras gezeten en zijn woensdag uiteten geweest.