Nieuw Zeeland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bergkraai

Re: Nieuw Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-07 02:00

Maruscka schreef:
Ik ga volgend jaar samen met mijn vriend naar Australie en we willen ook een tijdje naar nieuw zeeland. Ik denk alleen dat 2 maanden te kort is maar we moeten maar even kijken hoeveel we kunnen sparen. We willen niet werken in zo'n korte tijd maar juist veel dingen doen en zien. Denken jullie (de backpackers onder ons) dat 1000 euro p.p.p.m. dan genoeg is? Als je elke nacht in gpedkope hostels slaapt?

ja hoor 1000 euro per maand is prima te doen. Wij doen ook 1000 euro p.p.p.m. Dus dat kan Haha! Maar goed, de 1 geeft dat in 2 weken uit de ander in 1,5 maand.. Ligt helemaal hoe je hier gaat leven.. Of je veel of weinig uitgaat etc... Wij leven qua boodschappen ed best rustig.. Wat echte budgetmaaltijden zijn: pasta enkel met saus (en dan wel de goedkoopste die je kunt vinden he?!) en dat eten we 1 keer per week wel in ieder geval.. Verder ook niet zoveel vlees...

Wat trouwens erg lekker en goedkoop vlees hier is is kangaroo! Net een biefstukje en dan voor nog geen dollar ofzo.. PERFECT.. en natuurlijk gewoon in de supermarkt verkrijgbaar!!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 09:33

Oh heerlijk die kangoeroebiefstuk!!!! Haha!
Hier hebben ze het 1 keer per jaar in de supermarkt, alleen met kerst, maar daar geniet je dan des te meer van Haha!

Je kan er idd wel heel goed goedkoop leven!
Waar zit je nu?

bergkraai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-07 08:39

Ehm we zijn net gestopt met het perenplukken... Dat was in Merrigum (2uur vanaf Melbourne) en nu zijn we net vandaag aangekomen in sydney.. Bij familie blijven we een weekje.. Mijn zus komt dinsdagavond aan op het vliegveld en ze weten niet dat we hier nu zijn en haar op gaan halen! En dan gaan we langzaam de oostkust naar boven.. in 1,5 maand naar Cairns reizen Haha!

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 17:21

ik ben afgelope zomer met mijn ouders en zus van sydney naar Cairns gegaan in een maand. Super land aardige mensen zou er graag weer naar terug willen.
Als je in ijn profiel kijkt staat wel een link met foto's van waar ik ben geweest.

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 00:06

Mijn vriendin, Farichta hier van bokt, is nu ook naar Nieuw-Zeeland. Ik denk dat ze nu zo'n beetje vanuit Sydney naar Christchurch vertrekken. Ze gaat er voor een maand heen samen met haar vader en verblijven bij kennisen en mogen dan met hun auto op trektocht. Ben zo benieuwd hoe ze dat allemaal beleeft. Het lijkt me echt geweldig daar.

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 00:12

Hier nog een Nieuw-Zeeland fan.
wat een geweldig land.
Voor mij is het alweer lang geleden dat ik er 4 weken heb rondgetrokken.
We hebben er een rondreis van 2 weken gemaakt met de Great Escape.
Zowel noorder als zuidereiland.
Verder nog 2 weken bij kennissen gebleven.
op de terugweg nog 5 dagen hawaii gedaan.
Een geweldige ervaring.
Ik zou zo weer terug gaan.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 15:23

Citaat:

Dat is een leuke stopover!!!

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 18:58

Goof schreef:
Citaat:

Dat is een leuke stopover!!!

Wij zijn ook over canada en hawaii gevlogen.
Zowel heen als terug. Haha!
Dus via de andere kant zeg maar.