Curacao is heel mooi ik ben dr al wel eens geweest

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LittleAnn schreef:had nog even aan vraagje naar aanleiding van dit topic: via welke maatschappij zijn jullie gaan vliegen en waar heb je geboekt voor welke prijs?
Steffi schreef:Haaaa 14 februari vlieg ik naar Curacao voor 5 mnd stage!
Ik ga stage lopen bij het Sea Aquarium en dan bij het Dolphin Therapy center![]()
Zijn er hier nog meer mensen die stage gaan lopen op Curacao?
Mensen die er geweest zijn en leuke tips hebben?
Tulandro schreef:LittleAnn schreef:had nog even aan vraagje naar aanleiding van dit topic: via welke maatschappij zijn jullie gaan vliegen en waar heb je geboekt voor welke prijs?
Ik vlieg gewoon via KLM en dan voor 580 euro ( economy uiteraard)
Steffi schreef:Haaaa 14 februari vlieg ik naar Curacao voor 5 mnd stage!
Ik ga stage lopen bij het Sea Aquarium en dan bij het Dolphin Therapy center![]()
Zijn er hier nog meer mensen die stage gaan lopen op Curacao?
Mensen die er geweest zijn en leuke tips hebben?
ladyjoy schreef:Leuk topic!
Ik ben 1.5 jaar geleden voor een maand op Korsou geweest! Samen met mijn toenmalige vriend (Antilliaan), zijn moeder en 3 broertjes. We logeerden bij zijn oma en tante.
Dit jaar ga ik misschien in het najaar voor 2 weekjes op bezoek bij LittleAnn!
LittleAnn schreef:Leuk leuk leuk, kan niet wachten! Is er nog iemand die een beetje papiamentu heeft geleerd daar? Ik spreek zelf al papiamentu maar ben nieuwsgierig of iemand een cursus oid heeft gevolgd?
GimGirl schreef:LittleAnn schreef:Leuk leuk leuk, kan niet wachten! Is er nog iemand die een beetje papiamentu heeft geleerd daar? Ik spreek zelf al papiamentu maar ben nieuwsgierig of iemand een cursus oid heeft gevolgd?
Euhh ff denken hoor![]()
* Bon Bini ( goh haha)
* Bon ( of Bon Bon )
* Cong Bay ( zoeits, typ het wel verkeerd denk ik, 'hoe gaat het?' moet het zijn)
* Pendeo![]()
( wie weet dit, geleerd van de kinderen waar we bij inwoonden haha weet niet of het goed is getypt )
Meer weet ik zo niet uit me hoofd, dan zou ik net even mijn woordenboek op moeten zoeken