Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miekelover schreef:ik wil zo graag op vakantie dit weer is maar niks in nederland. zijn er beetje leuke jongens op het eiland:p
Citaat:op Kreta, bedenk dat daar geen dierenartsen wonen en maar 1 hoefsmid enz.
OomaaikeoO schreef:Ik ben er nog nooit geweest, ik weet niet of je met een jongerenorganisatie gaat?
Maar dan heb je vaak van die party-pakketten, dan kun je kiezen uit verschillende pakketten met verschillende uitjes die je kunt doen, en vaak voor een heel leuk prijsje en dan ook nog op veel andere dingen o.a gratis entree bij bepaalde discotheken en jeepsafari.
Dat heb ik vorig jaar met vriendinnen in Spanje gedaan en dat is heel goed bevallen.![]()
Je hebt dan toch een paar dagen wat te doen, maar ook dagen dat je gewoon lekker op het strand kunt luieren. Dit jaar in Bulgarije hebben we ook weer zo'n pakket.
cooky schreef:Citaat:op Kreta, bedenk dat daar geen dierenartsen wonen en maar 1 hoefsmid enz.
dierenartsen en hoefsmeden zijn er op Kreta zeker weten wel hoorik weet niet waar jij die informatie vandaan haalt...
of de Kretenzers er zoveel gebruik van maken als wij hier dat is natuurlijk een ander verhaal.
Citaat:wij gaan waarschijnlijk ook naar Chersonissos! we willen naar Porto Village en gaan als het goed is 19 augustus, 11 dagen..